Skip to content

בן ארי: לדחות את טקס האזכרה לרבין לאחר הבחירות

"דווקא משום כבודו של יצחק רבין ז"ל יש להורות על דחיית הטקס ולקיימו לאחר הבחירות ואו אז יהיה ניתן לערוך טקס מכובד", טוען ח"כ בן ארי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ מיכאל בן ארי פנה הערב ליו"ר ועדת הבחירות השופט אליקים רובינשטיין וליו"ר הכנסת בבקשה לדחות את טקס האזכרה לרבין שאמור להתקיים בכנסת עד לאחר הבחירות ביום ראשון הקרוב בכנסת. הנימוק שבפיו… דאגה לכבודו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין.

במכתבו כתב בן ארי: "אני פונה אליך לאור העובדה שביום ראשון הקרוב חל יום השנה לזכרו של ראש ממשלת ישראל המנוח  יצחק רבין ז"ל  ובכוונת הכנסת לקיים ישיבה מיוחדת בהשתתפות ראש הממשלה, ראש האופוזציה, וכן השר אהוד ברק, וחה"כ שלי יחימוביץ, כל אלה בנוכחות משפחת רבין.  דא עקא שהימים הם ימי בחירות ולהווי ידוע שדווקא בימים כאלה, יש נטייה לנצל אותם לצורך עשיית הון פוליטי.

"משום כבודו של רבין". בן ארי (צילום: פאנט)
"משום כבודו של רבין". ח"כ בן ארי (צילום: פאנט)

"החשש הסביר", כותב בן ארי, "הוא שבמקום טקס אזכרה ממלכתי שיעסוק ברבין האיש, נקבל נאומי בחירות חוצבי להבות ואיש יסית נגד רעהו הכול בשם זכרו של יצחק רבין וכל אלה לעיני משפחת רבין. אשר על כן אני פונה אליך ומבקש שתורה על דחיית טקס האזכרה עד לאחר הבחירות".

בן ארי מסיים את מכתבו במילים: "נדמה לי שדווקא משום כבודו של יצחק רבין ז"ל יש להורות על דחיית הטקס ולקיימו לאחר הבחירות ואו אז יהיה ניתן לערוך טקס מכובד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן