Skip to content

כל עובדי מעריב יפוטרו. רק חלק יועסקו בהמשך

זהו. ההליך הפורמלי הסתיים ושלמה בן צבי הוא הבעלים של מעריב. בימים הקרובים יפוטרו כולם ובן צבי ישכור מחדש את העובדים שירצה להמשיך להעסיק. כזכור, התחייב בן צבי להמשיך להעסיק 1,400 מתוך 2,000 עובדי מעריב. שעת המבחן קרבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במכתב ששיגר הועד לעובדי מעריב ובו הזמנה לאסיפת עובדים היום, מודיע הועד כי הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את עסקת מכירת מעריב לבעלי העיתון מקור ראשון, שלמה בן צבי. הנאמנים שמונו לעיתון מתחילים בהליך פיטורים של כל העובדים שייארך כמה ימים, במהלכם אמור  בן צבי לקלוט חלק מהם בחוזה חדש. כזכור, הסכים בן צבי לחתום על הסכם קיבוצי להעסקת העובדים שישארו במעריב, אך תוקף התחייבותו להמשיך ולהעסיקם הוא לשנה וחצי בלבד ובמגבלות של גובה שכר שלא יעלה על 22,500 ש"ח לחודש.

עובדי מעריב הפגינו ב-14.10.12. האם מחר תהייה להם עבודה? (צילום: דן בר-דב)

הוועד מדווח כי לא ידוע לו כמה עובדים ימשיכו להיות מועסקים במחלקות השונות של מעריב. כמו כן, נעשים ניסיונות של הרגע האחרון למנוע את קיצוץ השכר שיושם באוקטובר.

מאז חתימת העסקה עם בן צבי רבו הספקולציות סביב שמות העיתונאים שימשיך להעסיק בעיתון. מעבר לדיווח לפיו העורך הראשי ניר חפץ חוזר לעבור באי.די.בי, הועלו השערות כי בן צבי יטול לעצמו את תואר העורך הראשי של מעריב, כפי שעשה במקור ראשון וכן יביא לעזיבת כותבים בכירים. הפרשן הפוליטי בן כספית ששכרו, על פי מידע שפורסם, גבוה פי שלושה ויותר משכר המכסימום שקבע בן צבי, עשוי להיות בין עוזבי מעריב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן