Skip to content

חיסול במסעדה בטירה ורצח בקטטה בדרום

בטירה נורה אדם למוות בתוך מסעדה הומה באנשים ובחורה בדרום נהרג אדם מירי ושניים נוספים נפצעו בקטטה בין חמולות על שליטה בקרקעות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עבד אל-חי (23) חוסל בירי אתמול (שישי) על ידי שני אלמונים רעולי פנים בתוך מסעדה הומה אנשים בטירה. לאחר הירי האלמונים נמלטו. צוות מד"א פינה אותו במצב אנוש לביה"ח מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. המשטרה חוקרת אך טרם נעצר איש. זהו הרצח השישי בטירה בשנה האחרונה. הערכת המשטרה היא שהרקע לכך הוא פלילי, עם זאת הנרצח אינו מוכר למשטרה.

מוקדם יותר נהרג אדם כבן 30 מירי בפלג גופו העליון, ושניים נוספים נפצעו בקטטה שפרצה ביישוב הבדווי חורה בדרום. פצוע אחד הועבר על ידי מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע ואילו הפגוע השני סירב להתפנות. מחקירה ראשונית עלה, כי מדובר בסכסוך בין משפחות, שהוביל לתגרה המונית שכללה ידויי אבנים ושימוש בנשק חם. ביישוב חורה מתחוללת מספר שנים מלחמת אחים בין בני אותה משפחה על שליטה בקרקעות. לפני כשבועיים נרצח תושב היישוב בצומת שוקת על רקע המחלוקת בין החמולות. משטרת ישראל פועלת להרגעת הרחות ולמעצר מעורבים בתגרה ובירי.

ח"כ ג'מאל זחאלקה, יו"ר מפלגת בל"ד, נכח בעת הירי במסעדה שבישוב טירה. הוא סיפר כי הגיע למסעדה במסגרת כנס בחירות שערך ביישוב וכי נכנס עם פעילים למסעדה להזמין ארוחת ערב. "בזמן שישבנו שמענו פתאום צרור יריות ולא הבנו מה קורה", הוא סיפר, "הלכנו לצד השני של המסעדה וראינו אדם שותת דם מוטל על הרצפה. ברגע הזה התנתק החשמל. זה היה מפחיד". לדבריו הוא התקשר למפקד משטרת טירה ואמר ש"צריך לפעול הרבה יותר ומהר כדי להפסיק את מקרי הרצח בעיר. בטירה אירעו לאחרונה  שישה מקרי רצח שונים. "אם המשטרה לא תפעל מיד וכמו שצריך למניעת האלימות והפשע, האלימות תתפשט הרבה יותר", הוא אמר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן