Skip to content

בני זוג, רוכבי אופנוע, נהרגו בתאונת דרכים ליד זיכרון

ההרוגים בתאונת האפונוע - ליאת ואביקם גור, תושבי המרכז. רוכב נוסף נפצע קשה. האופנוע עליו רכבו השניים התהפך ופגע במעקה בטיחות ליד מחלף עין תות. אופנוע נוסף לא הצליח לחמוק ופגע בראשון. הותירו אחריהם שני ילדים בני 6 ו-13
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני רוכבי אופנוע נהרגו הבוקר (שבת) סמוך ל-09:00 בבוקר בתאונת דרכים קשה בכביש 70, בחיבור לכביש 6, בין היישוב בת שלמה ומחלף עין תות, מזרחית לזיכרון יעקב. רוכב אופנוע נוסף נפצע קשה ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. ההרוגים בתאונת האופנוע – אביקם גור (44) ורעייתו ליאת גור (41) מהוד השרון. הם הותירו שני ילדים, בני 6 ו-13, שהיו אצל סבתם.

מחקירה ראשונית עולה, כי קבוצת אופנוענים רכבה בדבוקה אחת כשלפתע איבד אחד הרוכבים את השליטה, החליק ופגע במעקה בטיחות הסמוך לכביש. האופנוע התלקח ועלה באש. רוכב נוסף שרכב אחריהם לא הצליח לחמוק והחליק אף הוא. צוות מד"א כרמל שהוזעק נאלץ לקבוע את מותם של בני הזוג גור, שרכבו על האופנוע הראשון. הרוכב הנוסף נמצא מוטל במרחק של כמאה מטרים מהם, טופל ופונה במצב קשה לבית החולים. עתה הוא נאבק על חייו. חוקרי המשטרה החלו  לחקור את נסיבות המקרה.

מוקדם יותר נפצע הלילה (שבת), באורח קשה, אופנוען כבן 20 לאחר שרכב פגע בו ברחוב אבא הלל סילבר בלוד. פרמדיקים של מד"א טיפלו בו במקום ופינו אותו עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים אסף הרופא.  

תאונת האופנוע בכביש 70 (צילום: דוברות זק"א)
תאונת האופנוע (צילום: דוברות זק"א)

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן