Skip to content

ח"כ איוב קרא: "לא לדחות את הפריימריז והבחירות"

"דחיית ההצבעה היא מסר של פחדנות ותבוסתנות שרחוקה מאנשי הליכוד כמזרח ממערב", אומר ח"כ איוב קרא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ איוב קרא (ליכוד) קורא למפלגתו שלא לדחות את הפריימריז והבחירות ולקיימן במועד. "דחיית הפריימריז היא ניצחון לטרור", הוא אומר לאתר "ליכודניק".

"מעשה פחדני". איוב קרא. (צילום: אתר הכנסת)
"מעשה פחדני". איוב קרא. (צילום: אתר הכנסת)

"בכל פעם שבה אמצעי התקשורת מעוניינים לחזק את המורל הלאומי, הם מחמיאים לציבור ומציינים כי למרות הטילים, התושבים מקפידים לקיים אורח חיים נורמאלי", אומר ח"כ קרא. "לא בכדי הקפדה על אורח חיים נורמאלי זוהי התמצית של ההתמודדות המנצחת. זהו המסר החזק ביותר שאנו יכולים להעביר לעצמינו ולאויבנו כי ניסיונותיהם לפגוע בנו כשלו לחלוטין.

"עתה אני שומע על ניסיונות בלע פחדניים לדחות את הבחירות המקדימות וכן את הבחירות הכלליות, רחמנא לצלן", אומר קרא. "הלא אזרחי ישראל ממשיכים ללכת לעבודה, הולכים לקניות במרכולים, ממשיכים לטפל בעניינים בירוקראטיים, כמה מסובך יהיה לפקוד לכמה דקות את הקלפי ולהצביע? במאמץ קל ניתן יהיה בתוך כמה ימים להעביר את הקלפיות במקומות הסמוכים למקלטים ציבוריים גדולים, ובמקרה של אזעקה ניתן לרדת לשם.

"דחיית ההצבעה היא מסר של פחדנות ותבוסתנות שרחוקה מאנשי הליכוד כמזרח ממערב", אומר ח"כ איוב קרא. "אני מקווה שהפעם דברי לא יפלו על אוזניים ערלות כי אני יודע יותר טוב מה צפוי לנו בהתמודדותנו מול הערבים וכיצד עלינו לנהוג במלחמה הפיזית והפסיכולוגית מולם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן