Skip to content

ערוץ 10 קיבל אורכה

ואף על פי כן, נוע ינוע. ערוץ 10 ימשיך, על פי כל הסימנים, להתקיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסכת הלחצים למען ערוץ 10 פעלה את פעולתה כשהיום הוחלט על דחיית הדיון של ועדת השרים לענייני חקיקה בעניין סגירת הערוץ עקב אי עמידה בהתחייבויותיו. דחיית הדיון נעשתה על פי הנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכפוף להצעה שהעלו הח"כים נחמן שי ואיתן כבל ולפיה יומר חוב הערוץ בהפקות 'סוגה עלית'

מאת אורה עריף כץ

ההתגייסות ההמונית למען ערוץ 10, שכללה רק בשבוע האחרון הצעות הזויות להלאים את הערוץ, להכפיף אותו לרשות השידור, להתניע את אנשי העסקים באמצעות איגוד השיווק הישראלי למען הערוץ, פעלה את פעולתה ותקעה את המסמר האחרון ברעיון סגירת הערוץ. אחת ההצעות (ההזויות?), שבאה מערוץ 10, היתה להגדיר את התכנית מעושרות כסוגה עלית.

ואף על פי כן, נוע תנוע. גלילאו גליליי

מסכת זו היתה הפרק השני של המאבק שכלל שורת התבטאויות קיצוניות של אנשי הערוץ ואחרים נגד סתימת פיות ונגד לשכת ראש הממשלה המנסה לנקום, כביכול, בערוץ 10 בגלל התחקיר שנערך בו על ידי רביב דרוקר בעניין 'ביביטורס'.

שר המשפטים יעקב נאמן נענה לפניית ראש הממשלה ודחה את הדיון, במגמה לנסות ולמצוא פתרון שיאפשר את הישרדות הערוץ, ובכלל זה הפתרון שהציעו כבל ושי להפקות בסך 45 מיליון ש"ח של סוגה עלית: כגודל החוב של הערוץ עד לסוף שנת 2011.

 

3 Comments

  1. חגי קמרט
    15 בינואר 2012 @ 21:24

    אשמח מאוד מאוד אם ערוץ 10 יסגר. לא שבעתי נחת מהערוץ הזה. כלל וכלל לא. לא מהתוכניות ולא מחלק מהמגישים שאינם ברמה משביעה רצון.

    • שרית פרקול
      15 בינואר 2012 @ 21:44

      ומה עם לונדון וקירשנבאום??? אני שובעת מהם הרבה נחת.

  2. איה
    15 בינואר 2012 @ 19:32

    הוא אולי לא הרג את ישו, אבל בטח שהוציא לו את הנשמה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן