Skip to content

יקב רמת הגולן בשיתוף פעולה עם ה'אוזןבר'

משיקים עונה חדשה ומרגשת של הופעות: אורן ברזילי, גבע אלון ועוד שלל אירועים משכרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יקב רמת הגולן, ממשיך בשיתוף הפעולה עם לב ההוויה התרבותית של תל-אביב – מתחם ה'אוזןבר', במסגרתו מתקיים ליין ההופעות המשותף החודשי תחת השם "הופעות גמלא – כל הרגשות מתעוררים".

יהלי סובול, מלכה שפיגל, רוקפור, אפרת בו צור, עידן אלתרמן, ארז לב ארי, ערן צור ומיכה שטרית הם רק חלק מהשמות שהליין אירח במהלך 2012. אלפי האנשים שפקדו את ההופעות נהנו מחווית רוק ויין משולבת עם מיטב האמנים שנבחרו בקפידה בהתאם לרוח הליין והיין המשובחים.

בערב השקת העונה החדשה תערך הופעה של הזמר והיוצר אורן ברזילי. 'ירח מר' הוא סינגל הביכורים מהפרויקט החדש הנושא את אותו שם. אלבום קונספט בו השירים עטופים במונולוגים וסיפורים קצרים פרי עטו אשר חלקם אף מוקראים ומוקלטים, גם הארט המלווה את האלבום כולו מעשה ידיו.

הסיפורים הם אותנטיים וחושפניים ומורכבים מחוויות שנצברו ונצרבו בברזילי במהלך חייו המורכבים והמרתקים בעצמם. השירים מדבקים בצורה מענגת וממשיכים את המסורת שהחלה באלבום הקודם: מלנכוליה מתקתקה ומנחמת שמתאימה בדיוק לימי הסתיו והחורף שעומדים לבוא עלינו. בימים אלו הוציא אורן ברזילי את 'אל', שנכתב במשך כשבע שנים כשיר תפילה לבתו, אלה. סינגל שני מתוך הפרוייקט המסקרן שיצא בקרוב.

בחודש פברואר הליין יתכבד לארח את גבע אלון אשר חוגג בימים אלו אלבום זהב. הופעות רבות וטובות נוספות, אשר יערכו במסגרת הליין, יתפרסמו בקרוב.

כחלק משיתוף הפעולה נהנים חברי מועדוני החברים של היקב, "הקפסולה" ו"בציר טוב" מהנחות ייחודיות להופעות הליין ב'אוזןבר', ומחזיקי 'דה קארד' של האוזן השלישית זוכים להטבות ברכישת יינות של היקב ובסיורים ביקב. כמו-כן במקום מוצעים מבחר יינות סדרת 'גמלא' במחירים אטרקטיביים לשתייה בכוסות, בבקבוקים ובחצאי בקבוקים.

מופע פתיחת השנה ב-8.1 בשעה 20:00, לפרטים נוספים, הקישו כאן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן