קבוצת מוצרי היוקרה, לואי ויטון מואט הנסי (LVMH), רשמה גידול אורגני של 9%, כשכל זרועות החברה נהנו מ"ממנטום נהדר" באירופה, אסיה וארצות הברית.
זרוע היינות והכוהל של LVMH רשמה גידול של 11% מהכנסות האורגניות ורווחים של "פעילות חוזרת" צמחו ב-14%. הביקוש ליינות ומשקאות כהילים של LVMH נשאר חזק במהלך 2012, והמשיך את המגמה בשוק שהחלה כבר בשנת 2011.
ברנו ארנו, יו"ר ומנכ"ל LVMH, אמר כי "2012 הייתה שנה מופלאה עבור LVMH, בייחוד ביחס להאטה בכלכלת אירופה. כל הזרועות שלנו הוכיחו מומנטום נהדר שהושפע מיוזמה ומאיכות המוצרים, עובדה שחיזקה את מעמדנו בשווקים המסורתיים והמשיכה למצב אותנו בשווקים המתפתחים".
החברה גם פרסמה, כי "שילוב של מנעד מוצרים ומדיניות של הכוונת מחירים" הוכיחו את עצמם, מעבר לגידול בנפח ממכירות של מוצרי יין וכוהל מתוצרתם.
.
מבעבעים, קוניאק ווודקה
יינות מבעבעים ושקטים מיקבי הקבוצה וממחלקת היינות הראו גידול חזק, וגם השמפניה הוכיחה צמיחה יפה, בעיקר בסגנון הרוזה ומבצירים ייחודיים.
בצד הכהילים של LVMH, נראה כי הקוניאק של הנסי הוכיח "הצלחה טובה מאוד בכל האזורים", ו-וודקה בלוודיר נהנתה מ"מומנטום טוב מחוץ לארצות הברית". משקאות הוויסקי בסגנון סינגל מאלט, כמו גלנמורנג'י וארדבג רשמו "הצלחות מהירות" בשווקי מפתח.
ארנו הוסיף: "אם מביטים מעבר לאיכות המותגים, זה הכישרון והמוטיבציה של הצוות שלנו אשר איפשרו לבצע את האסטרטגיה. בשנת 2013, LVMH מתכננת להמשיך ולחזק את מנהיגות הקבוצה ומיצובה במוצרי העלית על המדף, תוך הסתמכות על אסטרטגיה ארוכת טווח".