Skip to content

וירג'ין אטלנטיק: טיסות ישירות לונדון-וונקובר

החברה מפעילה ארבע טיסות שבועיות בין נמל הית'רו בלונדון לעיר ונקובר. נוסעים מישראל יכולים לטוס ללונדון בבריטיש איירווייס באל על ומשם בטיסה ישירה לוונקובר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
וירג'ין אטלנטיק. טיסות ישירות מהית'רו לחוף המערבי של קנדה. צילום: ויקיפדיה
וירג'ין אטלנטיק. טיסות ישירות מהית'רו לחוף המערבי של קנדה. צילום: ויקיפדיה

חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק חידשה בעונת הקיץ הנוכחית את טיסותיה הישירות מלונדון לוונקובר שבחוף המערבי של קנדה. הטיסות לוונקובר החלו ב-14 במאי והם יסתיימו -12 באוקטובר. בתקופה זו תקיים החברה ארבע טיסות שבועיות מנמל התעופה הית'רו שבלונדון לעיר ונקובר.

נוסעים מישראל יכולים ליהנות מקו טיסות זה באמצעות טיסה מנתב"ג ללונדון בבריטיש איירווייס, או בטיסה באל על, ומלונדון בטיסה ישירה של וירג'ין אטלנטיק לוונקובר.

ונקובר

ונקובר, אחת הערים הכי אטרקטיביות בחלק המערבי של צפון אמריקה. ידועה כעיר גנים על שפת האוקיאנוס, עם מזג אוויר נפלא, רכסי הרים וחופי ים. יעד עסקים, נופש ותיירות מבוקש ביותר.
מצידה האחד סוגרת עליה שרשרת רכסים ומהצד השני האוקיינוס שמפרציו חודרים אל תוך היבשה. העיר בכללותה ממוקמת על ארכיפלג של כמה איים המחוברים זה לזה בגשרים. העיר התחתית מחוברת דרומה בעזרת שלושה גשרים (בארארד,גראנויל וקאמבי) שחוצים את מפרצון False Creek. החיבור לפרברים הצפוניים נעשה באמצעות גשר האריות, שחוצה את מפרצון בורארד (Burard).

נציגות

וירג'ין אטלנטיק מיוצגת בישראל על ידי הסניף הישראלי של חברת הייצוגים העולמית DISCOVER THE WORLD MARKETING , המייצגת בישראל, בין היתר, את חברות התעופה אייסלנדאייר, ארומקסיקו, אייר ניו זילנד, ארוליניאס ארגנטינאס, אייגיאן איירליינס ופינאייר, רשת Caesars Entertainment (8 בתי מלון בלאס וגאס( וחברת השייט הבינלאומית (הפלגות ברמה מאוד גבוהה) SEADREAM , חברת השייט הפינית (מעבורות בים הבלטי) TALLINKSILJA , וחברות הקרוזים CRUISES VERIETY ו- LOUIS CRUISES LINES.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן