Skip to content

ביקור בית: ההמבורגר של וולפנייט'ס

הרשת, המציינת כבר כחצי עשור, מקפידה לשמור על אחידות ואיכות ברמה גבוהה, וממשיכה להגיש את הדבר שהיא עושה הכי טוב: המבורגר אלגנטי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת וולפנייט'ס עוסקת במהות הקציצה, ושמה את ההמבורגר במרכז התפריט. בעלי המסעדה השקיעו לא מעט זמן ביצירת גיוונים ססגוניים סביב המאכל הלאומי האמריקני, כך למשל קומבינציית השלישייה, הכוללת שלוש לחמניות ביס עם המבורגרים קטנטנים, אחד עם רוטב צ'יפוטלה חריף, אחר עם גבינה ואחרון עם מיונז שום.

ההמבורגר הוא גם לב התפריט (צילום: וולפנייט'ס)
ההמבורגר הוא גם לב התפריט (צילום: וולפנייט'ס)

הסועד הממוצע יתקשה מאוד להשוות את ההמבורגר האיכותי המוגש ברשת לאלו של מוזס, אגאדיר וכמובן ההמבורגר "פרימיום" המוגש כיום במקדונלד'ס או בבורגר ראנץ'.

מתוך התפריט מומלץ במיוחד מנת הבית, שהיא בעצם שילוב בין בקר וטלה בתוספת ביצת עין, בייקון וגבינת אמנטל. התוצאה עסיסית במיוחד, איכותית וטעימה מאוד – המרכיבים משתלבים יחדיו בצורה נהדרת. אם מזמינים זאת כחלק מעסקית, אזי גם מצטרפים שתייה וטוגנים. הצ'יפס שמוגש דק ומלאכותי, מזכיר מאוד את הצ'יפס של מקדונלד'ס, לטוב ולרע. הלחמנייה העוטפת את ההמבורגר טובה ועמוסה במיוחד בשומשום. עוד בצלחת, נמצאים הירקות הקלאסיים שנלווים להמבורגר: מלפפון חמוץ, עגבנייה, חסה ובצל.

רשת וולפנייט'ס החלה לפעול בתל-אביב בשנת 2008, וכיום חובקת בשלושה סניפים: לילינבלום, יהודה מכבי ואבן גבירול. מצד אחד, זו רשת פאסט פוד – בה האוכל מוגש במהירות. מצד אחר, זו איכות ביצוע, המשתמשת בחומרי גלם טריים, כפי שהיינו זוכים לקבל במסעדת שף בכיר, תוך הקפדה על בניית המנה.

גם אלו שפחות אוהבים המבורגר יכולים לענות על מבוקשם, וניתן למצוא המבורגר צמחוני עשוי מטופו, מחזה עוף, שניצל בורגר ועוד.

שילוב בין בקר וטלה בתוספת ביצת עין, בייקון וגבינת אמנטל (צילום: וולפנייט'ס)
שילוב בין בקר וטלה בתוספת ביצת עין, בייקון וגבינת אמנטל (צילום: וולפנייט'ס)

העיצוב של מסעדות הרשת הוא ייחודי ונושא באופי נוארי במיוחד. המקום נראה כמו דיינר אמריקני של שנות ה-50, רק מעוטר בצבעים כהים ואלגנטי הרבה יותר. אבל כך גם ההמבורגר, בהשוואה למתחרים, הרבה יותר אלגנטי.

סניפי Wolfnight's בתל-אביב: יהודה מכבי 53, אבן גבירול 67 ולילינבלום 40.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן