בפעם השנייה ברציפות זוכה קבוצת אאודי במירוץ 24 השעות של לה מאן, עם מכונית היברידית והנעת קוואטרו. נהג קבוצת אסטון מרטין, הדני אלן סימונסן, נהרג בתאונה זמן קצר לאחר תחילת המירוץ
245,000 צופים, מספר שיא של כל הזמנים, הגיעו ביום שבת למסלול המירוצים של סארת (Circuit de la Sarthe), שליד העיר הצרפתית לה מאן (Le Mans), על מנת לצפות ב"מירוץ 24 השעות של לה מאן". אליהם הצטרפו כ- 5.5 מיליון צופים בטלוויזיה ובאינטרנט. זו השנה ה-90 בה מתקיים מירוץ הסיבולת היוקרתי, מירוץ תחרותי מאתגר בין קבוצות בנות שלושה נהגים, שמתחלפים ביניהם כל שלוש שעות. הקבוצה המנצחת היא זו שעוברת את המרחק הגדול ביותר תוך 24 שעות. תנאי מזג האוויר הקשים הפכו את המירוץ הנוכחי לקשה עוד יותר ולעתים – למסוכן בטיחותית.
לויק דובאל, טום קריסטנסן ואלן מקניש מקבוצת אאודי היו הצוות המנצח, שהביא לאאודי את הניצחון הרביעי ברציפות במירוץ 24 השעות של לה מאן (הניצחון ה-12 ב-14 השנים האחרונות). שמחת הניצחון היתה מהולה בעצב, נוכח מותו של אלן סימונסן מקבוצת אסטון מרטין. סימונסן נפצע אנושות בתאונה שאירעה מיד עם תחילת המירוץ ביום שבת ומת מפצעיו זמן קצר לאחר שפונה לבית החולים.
"זה היה אחד המירוצים הקשים שחוויתי בחמש עשרה השנים שאני מלווה את הקבוצה בלה מאן," סיפר ד"ר וולפגנג אולריך, מנכ"ל קבוצת אאודי ספורט, "ראשית, הייתי עד למותו על המסלול של נהג צעיר מדנמרק. אני שולח את תנחומיי למשפחתו. שנית, המירוץ עצמו לא היה רגיל. במשך 24 שעות רצופות הנהגים שלנו היו צריכים להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים ומשתנים בתדירות גבוהה. אני לא זוכר מירוץ שבו עבדו הצוותים שברחבת הטיפולים ללא הפסקה או מנוחה. במהלך סוף השבוע עשו כל אנשי הקבוצה עבודה נהדרת, גם במצבים קיצוניים. אני גאה להיות חלק מהקבוצה."
שלוש מכוניות ה- Audi R18 e-tron quattro (דיזל היברידי) היו המהירות ביותר במהלך המירוץ ואף זכו במקום הראשון בתחרות ה- Michelin Green X Challenge – תחרות הדגם ה"ירוק" ביותר, המהיר ביותר והיעיל ביותר.