Skip to content

רצח כפול בפתח תקווה, חשד לחיסול חשבונות

אופנוענים פתחו באש לעבר בני אדם במרכז העיר. שניים נהרגו במקום ואדם שלישי נפצע באורח בינוני. המתנקשים נמלטו. זירת הרצח סמוכה לבית הספר היסודי שמעוני בעיר. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת הירי, פרסו מחסומים באזור ומנסים לעלות על עקבות המתנקשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני אלמונים רכובים על אופנוע פתחו באש הבוקר (חמישי) לעבר בני אדם ברחוב משמר הירדן בפתח תקווה. כתוצאה מכך נפצעו  שלושה שני אדם. שניים מהם, כבני 40, נפצעו אנושות ולצוותי מד"א שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם בזירה. פצוע שלישי, כבן 30, הוחש במצב בינוני לבית החולים בילינסון בעיר. 

מותם של הנפגעים נקבע בזירת הרצח (צילום: דן בר דוב)
אחד ההרוגים הוא עבריין המוכר למשטרה. מותו נקבע בזירת הרצח (צילום: דן בר דוב)
 (צילום: דן בר דוב)
ראש העיריה: "סכסוכי עבריינים ואלימות אינם מקרה נדיר בפתח תקווה"" (צילום: דן בר דוב)

החשד הראשוני של המשטרה הוא כי מדובר באירוע של חיסול חשבונות על רקע סכסוך בין כנופיות פשע בעיר. אחד מההרוגים הוא עבריין המוכר היטב למשטרה והירי בו בוצע מטווח קצר. עוברי אורח סיפרו כי אחד היורים היה עם חולצה אדומה.

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת הירי, פרסו מחסומים באזור ומנסים לעלות על עקבות המתנקשים. זירת הרצח סמוכה לבית הספר היסודי שמעוני בעיר.

ראש עיריית פתח תקווה, אורי אוהד, הגיע למקום האירוע וקרא למשטרה לפעול מיד למיגור כתופעת העבריינות בעיר: "תושבי העיר חשים כבר תקופה ארוכה בחוסר ביטחון אישי. סכסוכי עבריינים ואלימות אינם מקרה נדיר בפתח תקווה" הוא אמר. עוד אמר כי הוא מתכוון לפנות  למפכ"ל המשטרה בעניין זה. יצוין כי לפני כעשרה חודשים נורה עבריין בפתח תקוה על רקע חיסול חשבונות.

קרובת משפחה של אחד ההרוגים בירי הגיעה לזירת האירוע ופרצה בזעקות שבר. לבית הספר היסודי הסמוך הגיעו פסיכולגים ושוחחו עם התלמידים המבוהלים שהיו בזמן הירי מחוץ לכיתות. חלקם נס לכיתות בבכי. 

ראש העירייה, אורי אוהד, הגיע למקום וקרא למשטרה לפעול למיגור העבריינות (צילום: דן בר דוב)
ראש העירייה, אורי אוהד, הגיע למקום וקרא למשטרה לפעול למיגור העבריינות (צילום: דן בר דוב)

אתמול התבשר ראש העיר על ידי השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, כי משרדו הקצה לטובת פתח תקווה חצי מיליון שקלים להפעלת תכנית "עיר ללא אלימות". אוהד הודיע כי העירייה תפעיל תכנית שיטור בעיר שתגביר את יכולת האכיפה וההרתעה בעיר.

מוקדם יותר, מעט אחרי עשר בבוקר, נמצא צעיר בשנות העשרים לחייו, מוטל ליד פסי הרכבת באשקלון, חסר הכרה. פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ומצאו את הצעיר עם  פגיעה קשה בחלק העליון של גופו. מותו נקבע במקום והמשטרה פתחה בחקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן