Skip to content

מטוס איירבס יווני נחת בנתב"ג בחירום

טייסי המטוס דיווחו על תקלה במערכת ההיגוי. מטוסים שהיו בדרכם לישראל הופנו לנמלי תעופה אלטרנטיביים. המטוס נחת בשלום ועצר בקצה המסלול, צוות כיבוי של נתב"ג צינן את מערכת הגלגלים של המטוס והטייסים כיבו את המנועים. הנוסעים הועברו לטרמינל 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת השעה 11 בבוקר הוכרז בנמל התעופה בן גוריון מצב חירום 2, לאחר שטייסי מטוס איירבס A320, בטיסה 322 עם 170 נוסעים ואנשי צוות, של חברת שכר יוונית, דיווחו לבקרה האווירית, כי יש במטוס תקלה במערכת ההיגוי ההידראולית.

נסגרו נתיבי אוויר

עם קבלת ההודעה מהמטוס נסגרו הנתיבים האוויריים של ישראל ומטוסים שהיו בדרכם לישראל הופנו לנמלי תעופה אלטרנטיביים. כוחות הצלה, כיבוי ואמבולנסים של נתב"ג ומישובים שבסביבה רוכזו בשטח הכינוס סמוך למסלולים. שמואל זכאי, מנהל נתב"ג, ניהל את אירוע החירום ממגדל התיאום רמון.

המטוס נגרר לרחבת החניה

לקראת השעה 12 בצהריים, כאשר הנתיבים האוויריים, מסלול הנחיתה וההסעה פנויים לטובתו התקרב מטוס האיירבס של החברה היוונית לנחיתה וביצע אותה בצורה מושלמת. הוא הסיע בכוחות עצמו לקצה המסלול ועצר. צוות כיבוי אש של נתב"ג צינן את מערכת הגלגלים של המטוס והטייס כיבה את המנועים. בתוך זמן קצר נגרר המטוס לרחבת החניה והנוסעים הורדו ממנו והועברו לטרמינל 3.

כך הסתיים אירוע חירום 2 בשלום והנהלת נתב"ג התכנסה כדי להפיק לקחים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן