Skip to content

פיאט 500 אנושית ונשית

פרסום רכב שלצדו אשה מצודדת הוא בנאלי ומיושן. יצרנית הרכב האיטלקית עושה לנו תצוגה יצרית ויצירתית בה מציגים רכב בעזרת גוף האשה, ובטוב טעם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרסומת של רכב נוצץ ולצידו או למעזים יותר, על מכסה המנוע, יושבת או עומדת בחורה מצודדת וחשופה במידה זו או אחרת, כבר הפכה למיושנת ואולי כבר לא "פוליטיקלי קורקט".

אברט במציאות (צילום דני בר)

יצרנית הרכב האיטלקית, פיאט, לא יכולה להפרד מכלי פרסום זה של גוף האשה על מנת למשוך תשומת לב של קהל הלקוחות הפוטנציאלי – גברים צעירים עתירי אדרנלין וטסטוסטרון.

לשם כך אספו 12 דוגמניות ואליהן צירפו אמני צביעה על גוף, ויצרו מהדוגמניות, גוף רכב "פיאט 500 אברט" בשר ודם.

כך עשו את היצירה האנושית עבור מודעת פרסום במגזין ESPN:
http://www.youtube.com/watch?v=WKe02Fq-Yzk#at=28

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן