Skip to content

הדיילי סטאר: אחד מתוקפי שגרירות איראן הוא פלסטיני

המתח בין מחנות השיעים והסונים גובר והבוקר קראה ערב הסעודית לאזרחיה לעזוב מיד את לבנון עקב המצב המחמיר במדינה. לפחות 25 בני אדם נהרגו ו-150 אחרים נפצעו בהתקפה על שגרירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אנשי השגרירות האיראנית עוזבים את השגרירות ההרוסה (דיילי סטאר)
אנשי השגרירות האיראנית עוזבים את השגרירות ההרוסה (דיילי סטאר)

אחד משני המתאבדים בהתקפה הטרור הרצחנית על שגרירות איראן בביירות, זוהה כפלסטיני, כך חושף היום (חמישי) הדיילי סטאר הלבנוני. על פי העיתון, המקורב למשטר בביירות, מסר  גורם המעורב בחקירה כי אחד התוקפים הנו פלסטיני וכעת עובדת המשטרה על בירור זהותו של המתאבד השני.

הבוקר יצאו אנשי הברית "קואליציית ה-14 במרץ" (קואליציה של מפלגות וסיעות האופוזיציה שצעדו בהמוניהם במרץ 2005 בדרישה לסלק הנוכחות הסורית מלבנון) בהצהרה ולפיה "מעגל האלימות הגיע לביירות עקב התנהלות איראן והחיזבאללה בסוריה, שגורמים ללבנון לשלם את המחיר". 

המתח בין מחנות השיעים והסונים גובר והבוקר קראה ערב הסעודית לאזרחיה לעזוב מיד את לבנון עקב המצב המחמיר במדינה. לפחות 25 בני אדם נהרגו ו-150 אחרים נפצעו בהתקפה על שגרירות איראן בעיר ביום שלישי השבוע. ארגון הטרור "בריגדות עבדול עזאם", המקורב לאל-קעידה, נטל אחריות על הפיגוע ומסר כי הארגון תובע מהחיזבאללה להסיג את הלוחמים לצדו של בשאר אסד מסוריה.

ארגון החיזבאללה מעורב עמוקות זה שנתיים לפחות בלחימה בסוריה, כשבשיאה הצהיר מזכ"ל הארגון, חסן נאסראללה, שעשרת אלפים מלוחמיו נלחמים לצדו של אסד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן