נבחרת ישראלית מורחבת יוצאת לראלי מרתון 24 שעות ביוון

ראלי ה-24 שעות ביוון הוא האחרון בסדרת תחרויות המרכיבות את הבלקן קאפ (Balkan Cup) ובסיומה יוכרזו אלופי הסדרה לשנת 2013. לראלי זה תצא משלחת ישראלית מורחבת הכוללת את טובי הנהגים בישראל בקטגוריות השונות

נבחרת ישראלית מורחבת יוצאת לראלי מרתון 24 שעות ביוון

ראלי ה-24 שעות ביוון הוא האחרון בסדרת תחרויות המרכיבות את הבלקן קאפ (Balkan Cup) ובסיומה יוכרזו אלופי הסדרה לשנת 2013. לראלי זה תצא משלחת ישראלית מורחבת הכוללת את טובי הנהגים בישראל בקטגוריות השונות

ראלי 24 – יוון הוא ראלי סיבולת אשר מתקיים זו השנה ה-11 ומחולק ל-5 קטגוריות. קטגוריות T1 ו-T2, המקצועיות, קטגורית אופנועים וטרקטורונים וקטגוריה המיועדת למשתתפים שמתחרים עם רכבי 4X4 הרגילים שלהם. הראלי נערך במרכז המדינה, צפונית לאתונה, ונמשך 24 שעות ברציפות. הראלי יוזנק בשבת 30.11 בשעה 11:00 ויסתיים ביום ראשון 1.12 בשעה 11:00. 

הראלי יתפרס לאורך 995 ק"מ ומורכב משלושה סטייג'ים תחרותיים באורך של 270, 400 ו-250 ק"מ, כאשביניהם שתי הפסקות לטובת סיוע ומנוחה (אם זו תתאפשר) של 90 דקות כל אחת. תנאי השטח מגוונים וכוללים שבילי יער הרריים, המאפשרים נהיגה מהירה בסגנון ראלי אקרופוליס, שבילים צרים, בוציים המתפתלים ושינויי גובה של עד 1,500 מ' על "הרי הרוקי" של מרכז יוון.

שלושת הצוותים (צילום דן בר-דוב)

שלושת הצוותים המשתתפים כוללים את שי שמעוני ומיקי יוחאי מצוות כל גדר-גתוס, החוזרים להתחרות לראשונה יחד כצוות במרוצים בינלאומיים ויתחרו במירוץ בקטגורית T1 במכונית שנבנתה יעודית על מנת לקחת חלק במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה שואפים למקום הראשון בראלי. יובל שרון וקיד (נמרוד) אופיר, מצוות CAN AM-רסטה, על CAN AM COMMANDER 1000 X. רז הימן והלל סגל מצוות פוינטר בצוללת הצהובה שזכו במקום הראשון בראלי יוון HELLAS 2013 מובילים כרגע את האליפות בניקוד הכללי יחד עם צוות מאלבניה וינסו להשיג את המקום הראשון באליפות הבלקן 2013.

צוות כל גדר-גתוס

שי שמעוני, יליד 1970, אחד האנשים העקביים ומהדמויות הוותיקות בסצנת הספורט המוטורי הישראלי. שי, אבא לחמישה ילדים, מוצא את הזמן לקחת חלק בכל מרוץ שמתקיים בארץ בענף הראלי , ראלי רייד ובעבירות. בעשור האחרון, יצא להתחרות לא מעט פעמים במרוצים בחו"ל כדוגמת ראלי הפרעונים – מקום שלישי, מקום שני בבאחה איטליה, באחה ספרד ופורטוגל (מירוצים שהם חלק מסבב אליפות העולם) והגיע לדירוג גבוהה ברבים מהם. פרט למרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה שי מנצל כל הזדמנות להתמקצע על מנת לרכוש ידע וניסיון ולהכשיר עצמו כנהג מרוצים.

מיקי יוחאי, מתחרה שנים רבות בכל ענפי המכוניות, הצליח להפוך את אהבה למקצוע ומזה כ – 20 שנה הוא בעליה של חברת קרוס קאונטרי אשר מתמחה בהפקת מרוצים, לווי קבוצות המתחרות בחו"ל, הכשרות נהיגה ופעילות ספורט מוטורי על גווניה השונים. במקביל, מיקי לקח חלק פעיל כנהג במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה במשך שנים רבות והגיע להישגים מרשימים. בשנים האחרונות עבר לכיסא הימני והתמחה כנווט במרוצי ראלי בינ"ל והתחרה במרוצי ראלי בחו"ל המהווים חלק מסבב אליפות המזרח התיכון של ה – FIA.

שי שמעוני ומיקי יוחאי מכירים כבר שנים רבות מתוך פעילותם בספורט המוטורי. הם החלו לשתף פעולה כצוות תחרותי בראלי חוצה ישראל, בדצמבר 2012 בו השתתפו לראשונה יחד. הרצון המשותף להקמת קבוצת מרוץ, אשר תתחרה גם בארץ וגם בחו"ל, החל אז לרקום עור וגידים וממגיע למימוש עם יציאתם למרוץ באתונה.

המכונית בא יתחרה הצוות ניראת כמיצובישי האנטר שגרתי, מסתיר תחתיו מנוע עומצתי של 500 כ"ס, גיר ספורט ידני בעל 5 הילוכים (שייפט קייט) בולמי פוקס ומיכל דלק של 200 ליטר שמוכן לעמוד במרחקים הגדולים שבין נקודת תדלוק אחת לשניה. המכונית נבנתה בצורה יעודית על מנת לקחת חלק במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה ומשוייכת לקטגורית T1.

צוות CAN AM-רסטה

יובל שרון (38) הינו מנהגי המרוצים הוותיקים בארץ , עתיר זכיות ואליפויות בישראל ומחוצה לה. יובל החל דרכו בעולם הספורט המוטורי כשהיה בן 16, מאז רכב והשתתף במרוצים על אופנועי שטח, טרקטורונים ורכבי שטח. במהלך השנים זכה באליפויות במרוצי האנדורו, מסעות ניווט, לרבות חוצי ישראל, ליגת הראלי ספרינט וליגת העבירות כשהוא רוכב על טרקטורון CAN AM DS-450 XXC. מחוץ לישראל השתתף שרון בראלי הפרעונים ובראלי הבאחה שבמקסיקו , שם התחרה 3 פעמים, מהן זכה במקום השלישי והמכובד בקטגוריה הלא מקצועית כרוכב והנהג הרשמי של עופר אבניר. במהלך הקריירה שלו השקיע שרון רבים ממשאביו האישיים בקידום הענף. שיקוליו בבחירת הכלים עליהם נהג היו תמיד אך ורק מקצועיים ומתוך היכרותו והבנתו מהו הכלי שייתן לו היכולת הטובה ביותר למצות את יכולתו בנהיגת שטח .

קיד(נמרוד) אופיר, יליד 71 נשוי ואב לשניים, תושב גבעת ברנר. ניווט כמעט בכל מרוץ אפשרי שהתקיים בישראל בעשור האחרון, פעמיים אלוף ליגת העבירות, אלוף יונדאי אקסטרים, אלוף ליגת באחה ישראל בשנת 2011 (בשנה זו ניצח את כל מרוצי הסבב). שותף פעיל בבניית כלי הרכב בהם מתחרה, ולמעשה מנהל את אחזקת כלי הרכב בזמן המרוץ. מרוץ 24 השעות של אתונה יהיה המרוץ הבין לאומי השני, לאחר השתתפות בראלי ברסלאו בלקן בתחילת הסתיו של 2013.

ה – COMMANDER של CAN AM הוא רכב שטח רב תכליתי המאפשר להסיע שני נוסעים זה לצד זה על גבי מושבי ספורט מתכווננים. בזכות מנוע ה ROTAX בנפח 1000 סמ"ק (85 כ"ס), מצערת אל-חוטית, הילוך כוח, דיפרנציאל אחורי,מרווח גחון של 35 ס"מ ומערכת מתלים דינאמית FOX RACING SHOX המאפשרת כיוונים של מהירות כיווץ, מהירות שיכוך ועומס קפיץ , ה COMMANDER 1000 X הוא רכב ה side by side המושלם למרוצי ראלי כראלי יוון. בין שלל האבזור הסטנדרטי אשר יהווה יתרון ליובל במרוץ, ניתן למצוא מערכת בלימת המנוע המעניקה שליטה, בקרה ובטיחות בנהיגה במדרון ואת מיכל הדלק הגדול ביותר בקטגוריה, עם קיבולת של 38 ל', אשר יחד עם נתון תצרוכת דלק החסכונית ביותר מבין המתחרים מאפשרים טווח מוארך בין תדלוק לתדלוק. יתרונות נוספים הקיימים הם מערכת VISCO LOCK הנועלת את הדיפרנציאל הקדמי באופן אוטומטי בזיהוי החלקה של אחד הגלגלים הקדמיים ולכן מאפשרת היגוי קל יותר בתמרון טכני. היגוי קצר, מהלך לנהיגה ספורטיבית וחישוקי ביד לוק מחוזקים המונעים ירידת הצמיג מהחישוק משלימים את הפרופיל הספורטיבי של הכלי. בין שלל הזכיות והתארים של ה CAN AM COMMANDER , ניתן למצוא זכיה בראלי מרוקו היוקרתי עם הנהג פרנסיסקו לופז והנווט קלאודיו טרונקוסו.

צוות פוינטר (צילום דן בר-דוב)

צוות פוינטר

הלל סגל, נווט הצוות, בן 64, עצמאי, מנהל מוסך ליוגב – 'באחה 1000 מקסיקו, 'פריז-איסטנבול', 'פריז-דקאר' (3 פעמים), 'ראלי הפרעונים' (4 פעמים), ראלי "דרך המשי" (פעמיים מקום ראשון), דקאר דרום אמריקה (מקום ראשון ברוקיס), ראלי בלקן (מקום 2), ראלי יוון מקום 1.

רז הימן, נהג הצוות בן 49, מנכ"ל תנועה מערכות ניווט ומדידות זמנים – 'ראלי הפרעונים' (6 פעמים), 'ראלי טוניס' (פעמיים), 'ראלי איחוד האמירויות', 'ראלי מרוקו' (פעמיים), דקאר באפריקה, ראלי דרך המשי (פעמיים מקום ראשון), באחה 1000 מקסיקו, דקאר דרא"מ (מקום ראשון ברוקיס), ראלי בלקן (מקום 2), ראלי יוון מקום 1.

זהו הראלי הבינלאומי ה-20 במספר של רז וה-15 של הלל מצוות 'פוינטר'. רז והלל הינם מנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל , זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים ב -2009 , יצאו ברכב T1.2 (רכבי אב טיפוס מבניה עצמית בעל מנוע דיזל). את הראלי הקודם בו השתתפו בספטמבר השנה, ראלי ברסלאו בלקן, סיימו במקום החמישי.

"הצוללת הצהובה" היא אב טיפוס מבניה עצמית בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו דיזל של BMW בנפח של 3000 סמ"ק 6 צילנדרים ו-250 כ"ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר בזמן המרוץ. משקל עצמי 1980 ק"ג, צמיגי שטח מסדרת Open Country של חברת Toyo, מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית, מידות הרכב: אורך 4.2 מטר, גובה 2 מטר, רוחב 2 מטר.

הספורט המוטורי בישראל לא זוכה לתמיכה מגופים ורשויות ממלכתיים ועל כן יש חשיבות לתמיכה המסחרית בצוותי הראלי.

• נותני החסות לשי שמעוני ומיקי יוחאי : ד.נ כל גדר חב' הגידור הגדולה בארץ וגתוס (שיפורי רכב והתקנות) תומכים ומלווים את שי שמעוני כבר שנים רבות. כנותני חסות לקבוצה הצטרפו חברת קוגול – יבואן צמיגי BFGOODRICH חברת קרוס קאונטרי של מיקי יוחאי וספארקו ויחד יהוו את קבוצת המרוץ. מעבר להשתתפות במרוץ ה-24 שעות סובב אתונה, בתוכנית הקבוצה להתחרות בשנת 2014 בארבעה מרוצים בינלאומיים לפחות. אירועים בינ"ל, מקצוענות ודבקות במטרה הן אבני הדרך המובילות אותה.

• נותני החסות ליובל שרון וקיד ( נמרוד ) אופיר : CAN AM היא נותנת החסות הראשית של יובל שרון וקיד (נמרוד) אופיר אשר ינהגו על CAM AM COMMANDER X. עופר אבניר היא היבואנית הבלעדית של מותג CAN AM בישראל וככזו, תומכת ומעניקה חסות לכלל רוכבי CAN AM ומועדוני הרוכבים של המותג בישראל. רסטה 4X4RASTA "רסטה" נותנת חסות ליובל שרון וקיד ( נמרוד) אופיר ומלווה את יובל שרון שנים רבות במרוצים בארץ ובעולם. "רסטה", הינה חברה מובילה בתחום אבזור רכבי שטח, המציעה מוצרים ברמה גבוהה תוך שימת דגש על ייחודיות, איכות ועיצוב ללא פשרות. מחלקת הפיתוח של "רסטה" עוסקת כבר למעלה מ-15 שנים בנושא אחד בלבד פיתוח המיגונים הטובים ביותר בעולם והתאמתם לצרכים הטכניים של דגמי הרכב השונים. ג.גידור הינה בין החברות המובילות בתחום הגידור לסוגיו השונים מזה 35 שנה. החברה מספקת פתרונות כגון יצור, אספקה, והקמת גדרות למוסדות אזרחיים וביטחוניים, מעקות, שערים מכל הסוגים ועבודות מתכת קלה. ג. גידור מתמחה בתחום התקנת הגדרות הרשת לסוגיו השונים, אשר כוללים גדר רשת מרותכת, רשת קלועה, וגדרות רשת אוסטרליות. בין היתר אנו מבצעים פרויקטים מורכבים בתחום מעקות הגשרים והכנת אביזרים מרשת מרותכת, הכוללים שערים ומגוון אביזרים נוספים. ג.גידור נותנת שירות באופן רציף לאורך השנים לגופים הגדולים במשק הישראלי, גם האזרחי וגם הממשלתי. מבדקה לבניין ותשתית בע"מ הינה המעבדה הוותיקה בישראל לביצוע בדיקות התאמה לתקן בענף הבנייה והסלילה, לשעבר מבעלות הטכניון. כיום מתנהלת כחברה פרטית בפריסה ארצית ומספקת שירות בדיקות מעבדה בענף הבנייה והסלילה. ברקום – נציגת סקאלה ריידר בישראל – משווקת את סדרת מוצרי התקשורת הטובים בעולם, המוצרים מיועדים לרוכבי דו גלגלי, טרקטורונים, ATM ובניהם סקאלה ריידר G9 המאפשרת תקשורת אינטרקום עד 9 רוכבים ולמרחק של 1 מייל.

• נותני החסות לרז הימן והלל סגל: פוינטר מבית שגריר אשר "סוגרים" עשור של מתן חסות, חברת אוטולוקס טיירס יבואנית צמיגי TOYO אשר תספק את הצמיגים למירוץ, טלפארמה וגילת סאטקום. פוינטר מתמחה בתחום שירותי המיגון, ניהול ציי רכב, איתור, איכון, ניטור התנהגות נהג והשבת רכב גנוב. לחברה למעלה מ- 100,000 לקוחות עם כ-150 אלף מערכות פעילות. פוינטר מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת המשלבת לחצני מצוקה, התראה על תאונות, דיאגנוסטיקה מרחוק, חישוב שווי רכב לצורכי מס "הוצאה מוכרת" והובלה בקירור. פוינטר מאושרת ע"י כל חברות הביטוח בישראל וכל יבואני הרכב והיא חלק מקבוצת שגריר.

כתבות אחרונות באתר

ראלי 24 – יוון הוא ראלי סיבולת אשר מתקיים זו השנה ה-11 ומחולק ל-5 קטגוריות. קטגוריות T1 ו-T2, המקצועיות, קטגורית אופנועים וטרקטורונים וקטגוריה המיועדת למשתתפים שמתחרים עם רכבי 4X4 הרגילים שלהם. הראלי נערך במרכז המדינה, צפונית לאתונה, ונמשך 24 שעות ברציפות. הראלי יוזנק בשבת 30.11 בשעה 11:00 ויסתיים ביום ראשון 1.12 בשעה 11:00. 

הראלי יתפרס לאורך 995 ק"מ ומורכב משלושה סטייג'ים תחרותיים באורך של 270, 400 ו-250 ק"מ, כאשביניהם שתי הפסקות לטובת סיוע ומנוחה (אם זו תתאפשר) של 90 דקות כל אחת. תנאי השטח מגוונים וכוללים שבילי יער הרריים, המאפשרים נהיגה מהירה בסגנון ראלי אקרופוליס, שבילים צרים, בוציים המתפתלים ושינויי גובה של עד 1,500 מ' על "הרי הרוקי" של מרכז יוון.

שלושת הצוותים (צילום דן בר-דוב)

שלושת הצוותים המשתתפים כוללים את שי שמעוני ומיקי יוחאי מצוות כל גדר-גתוס, החוזרים להתחרות לראשונה יחד כצוות במרוצים בינלאומיים ויתחרו במירוץ בקטגורית T1 במכונית שנבנתה יעודית על מנת לקחת חלק במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה שואפים למקום הראשון בראלי. יובל שרון וקיד (נמרוד) אופיר, מצוות CAN AM-רסטה, על CAN AM COMMANDER 1000 X. רז הימן והלל סגל מצוות פוינטר בצוללת הצהובה שזכו במקום הראשון בראלי יוון HELLAS 2013 מובילים כרגע את האליפות בניקוד הכללי יחד עם צוות מאלבניה וינסו להשיג את המקום הראשון באליפות הבלקן 2013.

צוות כל גדר-גתוס

שי שמעוני, יליד 1970, אחד האנשים העקביים ומהדמויות הוותיקות בסצנת הספורט המוטורי הישראלי. שי, אבא לחמישה ילדים, מוצא את הזמן לקחת חלק בכל מרוץ שמתקיים בארץ בענף הראלי , ראלי רייד ובעבירות. בעשור האחרון, יצא להתחרות לא מעט פעמים במרוצים בחו"ל כדוגמת ראלי הפרעונים – מקום שלישי, מקום שני בבאחה איטליה, באחה ספרד ופורטוגל (מירוצים שהם חלק מסבב אליפות העולם) והגיע לדירוג גבוהה ברבים מהם. פרט למרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה שי מנצל כל הזדמנות להתמקצע על מנת לרכוש ידע וניסיון ולהכשיר עצמו כנהג מרוצים.

מיקי יוחאי, מתחרה שנים רבות בכל ענפי המכוניות, הצליח להפוך את אהבה למקצוע ומזה כ – 20 שנה הוא בעליה של חברת קרוס קאונטרי אשר מתמחה בהפקת מרוצים, לווי קבוצות המתחרות בחו"ל, הכשרות נהיגה ופעילות ספורט מוטורי על גווניה השונים. במקביל, מיקי לקח חלק פעיל כנהג במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה במשך שנים רבות והגיע להישגים מרשימים. בשנים האחרונות עבר לכיסא הימני והתמחה כנווט במרוצי ראלי בינ"ל והתחרה במרוצי ראלי בחו"ל המהווים חלק מסבב אליפות המזרח התיכון של ה – FIA.

שי שמעוני ומיקי יוחאי מכירים כבר שנים רבות מתוך פעילותם בספורט המוטורי. הם החלו לשתף פעולה כצוות תחרותי בראלי חוצה ישראל, בדצמבר 2012 בו השתתפו לראשונה יחד. הרצון המשותף להקמת קבוצת מרוץ, אשר תתחרה גם בארץ וגם בחו"ל, החל אז לרקום עור וגידים וממגיע למימוש עם יציאתם למרוץ באתונה.

המכונית בא יתחרה הצוות ניראת כמיצובישי האנטר שגרתי, מסתיר תחתיו מנוע עומצתי של 500 כ"ס, גיר ספורט ידני בעל 5 הילוכים (שייפט קייט) בולמי פוקס ומיכל דלק של 200 ליטר שמוכן לעמוד במרחקים הגדולים שבין נקודת תדלוק אחת לשניה. המכונית נבנתה בצורה יעודית על מנת לקחת חלק במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה ומשוייכת לקטגורית T1.

צוות CAN AM-רסטה

יובל שרון (38) הינו מנהגי המרוצים הוותיקים בארץ , עתיר זכיות ואליפויות בישראל ומחוצה לה. יובל החל דרכו בעולם הספורט המוטורי כשהיה בן 16, מאז רכב והשתתף במרוצים על אופנועי שטח, טרקטורונים ורכבי שטח. במהלך השנים זכה באליפויות במרוצי האנדורו, מסעות ניווט, לרבות חוצי ישראל, ליגת הראלי ספרינט וליגת העבירות כשהוא רוכב על טרקטורון CAN AM DS-450 XXC. מחוץ לישראל השתתף שרון בראלי הפרעונים ובראלי הבאחה שבמקסיקו , שם התחרה 3 פעמים, מהן זכה במקום השלישי והמכובד בקטגוריה הלא מקצועית כרוכב והנהג הרשמי של עופר אבניר. במהלך הקריירה שלו השקיע שרון רבים ממשאביו האישיים בקידום הענף. שיקוליו בבחירת הכלים עליהם נהג היו תמיד אך ורק מקצועיים ומתוך היכרותו והבנתו מהו הכלי שייתן לו היכולת הטובה ביותר למצות את יכולתו בנהיגת שטח .

קיד(נמרוד) אופיר, יליד 71 נשוי ואב לשניים, תושב גבעת ברנר. ניווט כמעט בכל מרוץ אפשרי שהתקיים בישראל בעשור האחרון, פעמיים אלוף ליגת העבירות, אלוף יונדאי אקסטרים, אלוף ליגת באחה ישראל בשנת 2011 (בשנה זו ניצח את כל מרוצי הסבב). שותף פעיל בבניית כלי הרכב בהם מתחרה, ולמעשה מנהל את אחזקת כלי הרכב בזמן המרוץ. מרוץ 24 השעות של אתונה יהיה המרוץ הבין לאומי השני, לאחר השתתפות בראלי ברסלאו בלקן בתחילת הסתיו של 2013.

ה – COMMANDER של CAN AM הוא רכב שטח רב תכליתי המאפשר להסיע שני נוסעים זה לצד זה על גבי מושבי ספורט מתכווננים. בזכות מנוע ה ROTAX בנפח 1000 סמ"ק (85 כ"ס), מצערת אל-חוטית, הילוך כוח, דיפרנציאל אחורי,מרווח גחון של 35 ס"מ ומערכת מתלים דינאמית FOX RACING SHOX המאפשרת כיוונים של מהירות כיווץ, מהירות שיכוך ועומס קפיץ , ה COMMANDER 1000 X הוא רכב ה side by side המושלם למרוצי ראלי כראלי יוון. בין שלל האבזור הסטנדרטי אשר יהווה יתרון ליובל במרוץ, ניתן למצוא מערכת בלימת המנוע המעניקה שליטה, בקרה ובטיחות בנהיגה במדרון ואת מיכל הדלק הגדול ביותר בקטגוריה, עם קיבולת של 38 ל', אשר יחד עם נתון תצרוכת דלק החסכונית ביותר מבין המתחרים מאפשרים טווח מוארך בין תדלוק לתדלוק. יתרונות נוספים הקיימים הם מערכת VISCO LOCK הנועלת את הדיפרנציאל הקדמי באופן אוטומטי בזיהוי החלקה של אחד הגלגלים הקדמיים ולכן מאפשרת היגוי קל יותר בתמרון טכני. היגוי קצר, מהלך לנהיגה ספורטיבית וחישוקי ביד לוק מחוזקים המונעים ירידת הצמיג מהחישוק משלימים את הפרופיל הספורטיבי של הכלי. בין שלל הזכיות והתארים של ה CAN AM COMMANDER , ניתן למצוא זכיה בראלי מרוקו היוקרתי עם הנהג פרנסיסקו לופז והנווט קלאודיו טרונקוסו.

צוות פוינטר (צילום דן בר-דוב)

צוות פוינטר

הלל סגל, נווט הצוות, בן 64, עצמאי, מנהל מוסך ליוגב – 'באחה 1000 מקסיקו, 'פריז-איסטנבול', 'פריז-דקאר' (3 פעמים), 'ראלי הפרעונים' (4 פעמים), ראלי "דרך המשי" (פעמיים מקום ראשון), דקאר דרום אמריקה (מקום ראשון ברוקיס), ראלי בלקן (מקום 2), ראלי יוון מקום 1.

רז הימן, נהג הצוות בן 49, מנכ"ל תנועה מערכות ניווט ומדידות זמנים – 'ראלי הפרעונים' (6 פעמים), 'ראלי טוניס' (פעמיים), 'ראלי איחוד האמירויות', 'ראלי מרוקו' (פעמיים), דקאר באפריקה, ראלי דרך המשי (פעמיים מקום ראשון), באחה 1000 מקסיקו, דקאר דרא"מ (מקום ראשון ברוקיס), ראלי בלקן (מקום 2), ראלי יוון מקום 1.

זהו הראלי הבינלאומי ה-20 במספר של רז וה-15 של הלל מצוות 'פוינטר'. רז והלל הינם מנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל , זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים ב -2009 , יצאו ברכב T1.2 (רכבי אב טיפוס מבניה עצמית בעל מנוע דיזל). את הראלי הקודם בו השתתפו בספטמבר השנה, ראלי ברסלאו בלקן, סיימו במקום החמישי.

"הצוללת הצהובה" היא אב טיפוס מבניה עצמית בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו דיזל של BMW בנפח של 3000 סמ"ק 6 צילנדרים ו-250 כ"ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר בזמן המרוץ. משקל עצמי 1980 ק"ג, צמיגי שטח מסדרת Open Country של חברת Toyo, מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית, מידות הרכב: אורך 4.2 מטר, גובה 2 מטר, רוחב 2 מטר.

הספורט המוטורי בישראל לא זוכה לתמיכה מגופים ורשויות ממלכתיים ועל כן יש חשיבות לתמיכה המסחרית בצוותי הראלי.

• נותני החסות לשי שמעוני ומיקי יוחאי : ד.נ כל גדר חב' הגידור הגדולה בארץ וגתוס (שיפורי רכב והתקנות) תומכים ומלווים את שי שמעוני כבר שנים רבות. כנותני חסות לקבוצה הצטרפו חברת קוגול – יבואן צמיגי BFGOODRICH חברת קרוס קאונטרי של מיקי יוחאי וספארקו ויחד יהוו את קבוצת המרוץ. מעבר להשתתפות במרוץ ה-24 שעות סובב אתונה, בתוכנית הקבוצה להתחרות בשנת 2014 בארבעה מרוצים בינלאומיים לפחות. אירועים בינ"ל, מקצוענות ודבקות במטרה הן אבני הדרך המובילות אותה.

• נותני החסות ליובל שרון וקיד ( נמרוד ) אופיר : CAN AM היא נותנת החסות הראשית של יובל שרון וקיד (נמרוד) אופיר אשר ינהגו על CAM AM COMMANDER X. עופר אבניר היא היבואנית הבלעדית של מותג CAN AM בישראל וככזו, תומכת ומעניקה חסות לכלל רוכבי CAN AM ומועדוני הרוכבים של המותג בישראל. רסטה 4X4RASTA "רסטה" נותנת חסות ליובל שרון וקיד ( נמרוד) אופיר ומלווה את יובל שרון שנים רבות במרוצים בארץ ובעולם. "רסטה", הינה חברה מובילה בתחום אבזור רכבי שטח, המציעה מוצרים ברמה גבוהה תוך שימת דגש על ייחודיות, איכות ועיצוב ללא פשרות. מחלקת הפיתוח של "רסטה" עוסקת כבר למעלה מ-15 שנים בנושא אחד בלבד פיתוח המיגונים הטובים ביותר בעולם והתאמתם לצרכים הטכניים של דגמי הרכב השונים. ג.גידור הינה בין החברות המובילות בתחום הגידור לסוגיו השונים מזה 35 שנה. החברה מספקת פתרונות כגון יצור, אספקה, והקמת גדרות למוסדות אזרחיים וביטחוניים, מעקות, שערים מכל הסוגים ועבודות מתכת קלה. ג. גידור מתמחה בתחום התקנת הגדרות הרשת לסוגיו השונים, אשר כוללים גדר רשת מרותכת, רשת קלועה, וגדרות רשת אוסטרליות. בין היתר אנו מבצעים פרויקטים מורכבים בתחום מעקות הגשרים והכנת אביזרים מרשת מרותכת, הכוללים שערים ומגוון אביזרים נוספים. ג.גידור נותנת שירות באופן רציף לאורך השנים לגופים הגדולים במשק הישראלי, גם האזרחי וגם הממשלתי. מבדקה לבניין ותשתית בע"מ הינה המעבדה הוותיקה בישראל לביצוע בדיקות התאמה לתקן בענף הבנייה והסלילה, לשעבר מבעלות הטכניון. כיום מתנהלת כחברה פרטית בפריסה ארצית ומספקת שירות בדיקות מעבדה בענף הבנייה והסלילה. ברקום – נציגת סקאלה ריידר בישראל – משווקת את סדרת מוצרי התקשורת הטובים בעולם, המוצרים מיועדים לרוכבי דו גלגלי, טרקטורונים, ATM ובניהם סקאלה ריידר G9 המאפשרת תקשורת אינטרקום עד 9 רוכבים ולמרחק של 1 מייל.

• נותני החסות לרז הימן והלל סגל: פוינטר מבית שגריר אשר "סוגרים" עשור של מתן חסות, חברת אוטולוקס טיירס יבואנית צמיגי TOYO אשר תספק את הצמיגים למירוץ, טלפארמה וגילת סאטקום. פוינטר מתמחה בתחום שירותי המיגון, ניהול ציי רכב, איתור, איכון, ניטור התנהגות נהג והשבת רכב גנוב. לחברה למעלה מ- 100,000 לקוחות עם כ-150 אלף מערכות פעילות. פוינטר מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת המשלבת לחצני מצוקה, התראה על תאונות, דיאגנוסטיקה מרחוק, חישוב שווי רכב לצורכי מס "הוצאה מוכרת" והובלה בקירור. פוינטר מאושרת ע"י כל חברות הביטוח בישראל וכל יבואני הרכב והיא חלק מקבוצת שגריר.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן