Skip to content

"משחקי הכס" יוקרנו בארץ במקביל להקרנה בארה"ב

לא יכולים לחכות לעונה הרביעית של "משחקי הכס"? החל מה-7.4 בימי שני ב-4 לפנות בוקר, יוקרן ב-yes פרק מהסדרה במקביל לשידורו בארה"ב. נגה גור-אריה מגלה מה צפוי לנו בעונה החדשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימים האחרונים, הגיעו נציגי רשת HBO האמריקנית לביקור במרכז השידורים של yes בישראל, במסגרתו נבדקו מערכות השידור, ובסופו התבשרו נציגיה כי החברה נבחרה לשדר את "משחקי הכס" במקביל לשידור בחוף המזרחי.  yes תשדר את פרקי העונה הרביעית מתורגמים לעברית ולרוסית במקביל לשידור האמריקני. זוהי הפעם הראשונה בה הצופה האמריקני והצופה הישראלי יצפו בפרקי הסדרה בטלוויזיה באופן סימולטני.

 העונה הרביעית של סדרת הלהיט של HBO תשודר החל מה- 7.4, כאשר כל פרק ישודר בארץ בימי שני בארבע לפנות בוקר, בדיוק כאשר יתחיל השידור בארצות הברית. הפרקים ושודרו ב- yes Oh ובאותו הרגע הפרק יהיה זמין גם ב- yes VOD. למי מאיתנו שיוכל להתאפק כמה שעות, ישודר שידור נוסף של הפרק בשעה 22:00.

 חאליסי, טיריון, ארייה, ג'ון סנואו והשאר, חוזרים לעונה רביעית של הסדרה, שסחפה את העולם. ההפקה הגרנדיוזית  לעונה החדשה ארכה לא פחות מ-136 ימי צילום בלוקיישנים עוצרי נשימה, כאשר אלפי השחקנים, אנשי הצוות והניצבים חילקו את זמנן בין צפון אירלנד, איסלנד וקרואטיה במהלך צילומי העונה החדשה.

אז מה מצפה לנו בעונה הרביעית של "משחקי הכס"? היא תתחיל היכן שהסתיימה העונה הקודמת. אחרי שאיבדו את הוריהם ואת אחיהם הגדול, נותרו ילדי משפחת סטארק  (וגו'ן סנואו) לבדם בעולם הקשוח, וינסו להשיג את נקמתם. משפחת לאניסטר חווה איחוד, כאשר ג'יימי לאניסטר מגיע בתום מסע ארוך ומפרך למעלה המלך, שם הוא פוגש את סרסיי הנרגשת. טייוין לאניסטר מנסה בכל כוחו לשמר את כוחה של המשפחה, דרך בריתות נישואים שהוא כופה על ילדיו סרסיי וטיריון. חאליסי, אהובת הצופים, תמשיך במסעה הארוך בדרך לכתר, כמו גם דמויות מוכרות נוספות. כל זאת בזמן שהמהלכים הלבנים יאיימו על כולם גם יחד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן