Skip to content

רשתות מלונות יוצאות לעצמאות אנרגטית

רשת מלונות פתאל התחברה לחברת החשמל הפרטית דוראד, תוזיל את הוצאות תפעול הרשת בכ-5 מיליון שקלים. גם רשת טמרס חתמה על הסכם אספקת חשמל עם החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חדר האוכל בהרודס תל אביב של רשת פתאל. החברה עברה חלקית לצריכת חשמל פרטית. (צילום: רשת מלונות פתאל)
חדר האוכל בהרודס תל אביב של רשת פתאל. החברה עברה חלקית לצריכת חשמל פרטית. (צילום: רשת מלונות פתאל)

רשת מלונות פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל, עברה לצריכת חשמל מתחנת הכוח הפרטית דוראד, בהיקף של כ־50 מגה וואט. הרשת המפעילה 34 בתי מלון, צורכת אנרגיה של כ-100 מיליון שקל. המעבר לחברת החשמל דוראד צפוי להביא להוזלה משמעותית בהוצאות תפעול הרשת של כחמישה מיליון שקלים.

גם רשת מלונות טמרס חתמה על הסכם אספקת חשמל עם חברת דוראד.מודל ההפעלה של דוראד הוא אספקת חשמל לצרכנים גדולים במחיר נמוך יותר ב- 7%-10%. ביכולת החברה להפיק כ-850 מגה וואט, שהם כ-6.5% מכושר הייצור.

לדברי צחי לוי סמנכ"ל הכספים של רשת טמרס והאחראי על הפחתת עלויות האנרגיה באמצעות התייעלות אנרגטית, אומר כי ההסכם עם דוראד הוא שלב נוסף בהפחתת עלויות האנרגיה במלונות. "הסכם זה הצטרף לפרוייקטים של השבת חום של מערכות מיזוג האויר ומשאבות חום לחימום מים, תאורה חסכונית, רכישת מערכות מיזוג אויר יעילות, חסכון במים באמצעות חסכנים ובקרות אנרגיה. טמרס בוחנת פרוייקטים נוספים להוזלת עלויות אנרגיה שגם ישמרו על סביבה ירוקה וגם ישפרו את תוצאות הרשת". לרשת טמרס ארבעה מלונות.

מינוי חדש ברשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין

שי אסיה, משנה למנכ"ל מלונות קראון פלזה והולידיי אין. (צילום: תמר מצפי)
שי אסיה, משנה למנכ"ל מלונות קראון פלזה והולידיי אין. (צילום: תמר מצפי)

שי אסיה מונה למשנה למנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין שבבעלות קבוצת אפריקה ישראל. אסיה שימש בשבע השנים האחרונות בתפקידים בכירים שונים ברשת והאחרון שבהם כסמנכ"ל השיווק.

אסיה, סיים בהצטיינות את לימודי המלונאות באוניברסיטת חיפה ובאוניברסיטת קורנל בניו-יורק בניהול מערכות מלונאיות, הוא בעל ניסיון של למעלה מ-21 שנה בענף המלונאות. התחיל את דרכו המקצועית ברשת קראון פלזה לאחר מכן כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים ברשת בתי המלון של פתאל ובשנים האחרונות כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במלונות אפריקה ישראל ובהם מנכ"ל מלון קראון פלזה סיטי סנטר וליווי פרויקטים מיוחדים של הרשת.

מיכאל פלסז, מנכ"ל הרשת, בירך על המינוי באמרו והביע אמונה כי נסיונו העשיר והובלת אגף השיווק של החברה בשלוש השנים האחרונות יסיעו בקידום הרשת למימוש האתגרים העומדים בפניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן