Skip to content

מסיבת הסלפי של אמ.טי.וי

אמש (מוצ"ש) התקיים במועדון התיאטרון ביפו טקס חלוקת פרסי MTV ישראל. את הפרס הראשון קטף ההרכב טריפל, שהופיע עם מיטל דה-רזון המוכשרת. בחלק האמנותי בלט המופע שובר הלבות של עברי לידר וג'וני גולדשטיין. כתבנו יובל אראל הרגיש כמו המבוגר האחראי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בדרך כלל אני נוהג להגיח למועדוני ההופעות בגוש דן על מנת לתעד ולסקר הופעות, השקות, מוזיקת שוליים עצמאית ובועטת לצד אמני מיינסטרים באולמות ובהיכלים מרופדי מושבים, אבל במסיבת חטיפי שוקולד, כוסות קולה וממתקים אחרים טרם הייתי.

כבשה את הבמה. דה-רזון. צילום: יובל אראל

בקווים כלליים זה מה שהתרחש אמש (מוצ"ש) במועדון התיאטרון ביפו. ערוץ המוזיקה של MTV  ישראל ערך טקס חלוקת פרסים במסגרתו צוינו הישגי המוזיקה הישראלית בשנה האחרונה בישראל ובחו"ל כפי שנחוו בערוץ הטלוויזיוני. בינינו, מדובר על ז'אנר הממוקד בדאנס, קצת ארנ'בי והיפ הופ, זה מה שהולך במדיה הטלוויזיונית, שבשנים האחרונות היא לוויין בידורי של ההארד קור האמיתי – פלטפורמת יוטיוב, היכן שהצופים מפגינים נוכחות אמיתית.

אז מה היה לנו? צילומי פפרצ'י, ראיונות והתחככויות של סלבס, נשנוש שוקולדים, ומאות צעירות וצעירים שגילם נע בין התיכון לתחילת שנות העשרים וקפצו על כל הזדמנות לצילומי סלפי עם אליליהם. בין לבין התנגנו להיטי דאנס קופצניים שדאגו להם דיג'יי בריינדד ודיג'יי עדידור.

הפרס הראשון – ״Best Act in Israel״, הוענק להרכב הפופ-אלקטרוני TripL, שהופיעו יחד עם הזמרת מיטל דה רזון, העומדת להשיק אוטוטו אלבום. הזכייה הנוכחית תשלח אותם בעוד שבוע לגלאזגו, סקוטלנד, ליטול חלק בטקס ה-EMA האירופאי במטרה ובתקווה לזכות בפרס הגדול – האמן האירופאי של שנת 2014.

פרס שני על סיבוב ההופעות המצליח. רייכל. צילום: יובל אראל

הפרס השני – פרס ה"לוויין",  הפרס המרכזי והיוקרתי של MTV, הוענק לעידן רייכל על סיבוב ההופעות המצליח של הפרויקט  במזרח הרחוק, ארה"ב, מקסיקו, קנדה ואירופה,  וכמובן על שיתוף הפעולה של רייכל עם אלישיה קיז, שהופיעו יחד עם עלי עמר בפסטיבל global citizen בסנטרל פארק בניו יורק מול 70 אלף איש. על המסך אלישה בירכה את עידן על זכייתו, הקהל שנכח במועדון לא ידע על הזכייה הצפויה והופתע. אני, שדווחתי על כך מראש, ציפיתי למופע קצרצר של עידן, עניין שלא תורגם הלכה למעשה על הבמה – וחבל.

הפרס השלישי, קליפ השנה, הוענק ליוני שרוני, ג'ו סער ורועי אביטל – שלישיית Garden City Movement מהלייבל 5BLDG, לאור ההצלחה הבינלאומית הגדולה של הווידאו קליפ לשיר Move On, שבויים והופק בידי מיכאל מושונוב.  את הפרסים העניקו ג'ייסון דנינו הולט ונטלי דדון.

עברי לידר והמעריצים. צילום: יובל אראל

המופעים שנערכו בין הענקת הפרסים כללו את לוקץ' ויורן דוידי (תירס סקסואל), שעמדו בפינת הגלריה העליונה וניסו ללא הצלחה לטפס על המעקה; דודו טסה, לי בירן וגיל לנדאו – BAND NIMAL ; מופע רקדני ברייקדאנס שכבשו את הרחבה התחתונה והעליונה במפגן עיוותי גוף נוסח הקליפים הבינלאומיים של סצנת ההיפ הופ; וגם קטלין רייטר, איזי ואלעד נחום, עידו בי וצוקי שצרפו אליהם חבורה גדולה של רקדנים וראפרים שהרקידו את הקהל, ומיטל דה רזון שכבשה את הבמה מספר פעמים והוכיחה כי היא אכן נמצאת בליגה הבינלאומית. את החגיגה חתם המופע שובר לבבותיהן של מאות בנות העשרה שנצמדו לבמה – עברי לידר וג'וני גולדשטיין – TYP.

שלוש הערות: בהודעה שיצאה ימים ספורים קודם מטעם ההפקה נמסר כי גם שרית חדד תופיע. זה לא קרה. כאשר אמן מקבל פרס בתחום המוזיקה ראוי שהוא יכבד את הקהל בביצוע של שיר. למעט מופע של מיטל דה רזון, זה לא היה. אם האירוע היה מתקיים כחודש מוקדם יותר הייתי ממליץ לערוך אותו במתחם מסיבות ראוי כבריכת שחיה כלשהי במלון אילתי או פארק מים, כי אם כבר MTV  אז עד הסוף, בלונים, קונפטי וקהל צעיר הולכים טוב מאוד עם משחקי מים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן