Skip to content

פיגוע אופנתי: אימת הבהונות הגולשות

כידוע, עם טרוריסטים לא מנהלים משא ומתן, כך שבסדרת כתבות זו נכוון זרקור אל מקרים מצערים אלו, אותם fashion faux pas, בתקווה שלא נראה אותם שוב בקרוב. והפעם נדון במקרה המצער של בהונות גולשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסדרת כתבות זו נכוון זרקור אל מקרים מצערים, בתקווה שלא נראה אותם שוב בקרוב

מאת גילי גולנדר

באופנה, הכול מותר. בגדול, האמירה הזו נכונה וכל החוקים וההמלצות בענייני אופנה טובים רק עד לרגע שבו קם מישהו ולובש משהו שעד לא מזמן נראה לנו מוקצה, ופתאום זה נראה הכי חדשני. אבל, בכל זאת יש כמה תופעות שלצערי ניתן לראות במקומותינו מבלי להתאמץ במיוחד, שניתן לכנותן פיגוע אופנתי. כידוע, עם טרוריסטים לא מנהלים משא ומתן, כך שבסדרת כתבות זו נכוון זרקור אל מקרים מצערים אלו, אותם fashion faux pas, בתקווה שלא נראה אותם שוב בקרוב. והפעם נדון במקרה המצער של בהונות גולשות.

בהונות גולשות
בהונות גולשות (צילום: עמית מנדלזון)

נשים, כאשר אתן נועלות נעליים בעלות מפתח קדמי כמו למשל נעלי עקב פיפ-טואו או סנדלים, והנעליים קטנות עליכן, התוצאה היא מחזה מחריד של בהונות שמבצבצות וגולשות אל מחוץ לנעל ונאחזות בקצה הסוליה כאילו חייהן תלויים בזה. בלעז הגדילו לעשות וכינו את התופעה shrimp cocktail toes בשל הדמיון למנת השרימפס המפורסמת.

שרימפ קוקטייל
ההשראה - שרימפ קוקטייל (צילום: Eli Hodapp)

לפעמים גם בארזים נופלת שלכת: בתצוגת אביב 2012 של בית האופנה כריסטיאן דיור נראו מספר מחזות קשים של בהונות גולשות ואפילו אנה וינטור, עורכת ווג ארה"ב המיתולוגית, נצפתה עם זרת מבצבצת מהסנדלים האהובים עליה כמה פעמים.

עוד בהונות גולשות
עוד בהונות גולשות (צילום: עמית מנדלזון)

נשים יקרות, אני פונה ללב שלכן. אנא הקפידו על נעליים במידה שלכן (ולא, הנעל לא תתרחב לאורך גם אם המוכרת מבטיחה) ועם מפתח נעל קדמי מספיק ארוך לבהונות שלכן. כמו כן וודאו שהנעל מחזיקה לכן את הרגל היטב במקום והיא לא מחליקה קדימה בזמן ההליכה. התוצאה תהיה יותר יפה, יותר בריאה לכף הרגל שלכן, והרבה יותר ידידותית לסביבה.

3 Comments

  1. גילי גולנדר
    8 בינואר 2012 @ 16:43

    יעל, את צודקת לגמרי – פיפטואו עם גרביונים זה תת זן מחריד במיוחד של התופעה… אולי שווה כתבה משלו 🙂

  2. יעל
    8 בינואר 2012 @ 16:26

    אם כבר התמונה הזו – למה לשלב פיפטואו עם גרביונים?

  3. לילי
    7 בינואר 2012 @ 19:45

    נחמד 🙂

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן