Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

השבוע ניסינו נרות ואביזרים לחג החנוכה, סחלב להכנה ביתית, אייליינר ומוצצים מאירים בחושך. זה מה שהיה לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סחלב של גלידריות אנדריי

מי שאינו רוצה להרחיק עד אחד הסניפים של הרשת כדי לקנות סחלב, יכול לרכוש שם כמה שקיות של התערובת הזו, המיועדת להכנה ביתית של המאכל החורפי המחמם. אם פועלים לפי ההוראות, כמונו, ככל הנראה גם לכם ייצאו אי אלו גושים כהים במשקה הסופי, מה שממחיש מדוע בסופו של דבר, כדאי לשפוך קודם את התערובת ותוך כדי ערבוב, להוסיף את החלב (הפוך ממה שכתוב השקית). כך או כך, התוצאה מתוקה מאוד וטעימה במיוחד. מבטיחים לנו שמונה מנות אך בפועל, מי שרוצה מנה מכובדת ייאלץ לחלק את הסחלב לשש מנות.

10 שקלים ל-160 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יעל ונעמי

אביזרים לחג של פעמית סטור

הרשת מציעה לקראת החג מגוון של מוצרים המיועדים לאירוח, כך שאם אתם מארחים חברים ו/או בני משפחה להדלקת נרות, יש לכם אפשרות לעשות זאת עם אביזרים תואמים. מה זה אומר? מפיות וצלחות נייר עם הדפסים של סופגניות עליהן; נרות קטנים בצורה של חנוכיה; ראנר מעוצב ברוח החג; ואפילו תבניות טייק-אווי לסופגניות. אנחנו אהבנו את הצלחות, שהעיצוב שלהן אמנם מעט קיטשי, אבל מתאים לחנוכה; וגם הראנר עושה את העבודה. מהנרות אל תצפו לאיכות גבוהה, אבל העיצוב שלהן הוא גימיק חביב.

מ-5.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אפרת אשל

נרות של Laline

שמונה נרות בשמונה ניחוחות שונים השיקה הרשת לכבוד החג. מאחר והעיצוב האלגנטי שלהם חף מסממנים של חנוכה, אפשר ואף כדאי להשתמש בהם גם לאחר החג. מה עוד שהם מחזיקים לזמן ממושך, כך שהסיכוי שתסיימו את אחד מהם בימי החג אינו גבוה. המבחר כולל ניחוחות כגון Vanilla Pink Peper, המשלב וניל, גרגרי פלפל ורוד, מנדרינת טנג'רינה, ציפורן החתול ושושנת העמקים; Ocean עם ג'ינג'ר, מוסקט, יסמין וסנדלווד; ו-Monoi, כלומר שילוב של פרח טיארה, תפוז, קוקוס ופלומריה ריחנית. הניחוחות מורכבים למדי יחסית למקובל בתחום וזה הוונילי שניסינו אכן מריח שונה ומיוחד. רק קחו בחשבון כי אם יש לכם חלל סטנדרטי ומעלה, הסיכוי שיריחו אותו בחדר אינו גבוה, אלא אם כן אתם רוכשים יותר מנר אחד.

79.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: מוטי פישביין

מוצצים מאירים בחושך של NUK

בהתחלה היינו בטוחים שזה גימיק, עד שהשארנו את המוצצים במקום גלוי למשך היום, ובלילה חזרנו לבדוק. אז גילינו שבדיוק כפי שהבטיחו לנו, הם מאירים. לא אור בוהק, אלא אור הדומה לאור של מדבקות הכוכבים שנהוג להדביק על התקרה בחדר הילדים, הסופחים גם הם אור ביום ומאירים קלושות בלילה. מלבד הגימיק הזה, שיכול מאוד לסייע להורים עייפים המחפשים את המוצץ של התינוק בשעות החשיכה, גם התינוק הנסיין אהב אותו. לא בזכות האור, כמובן, אלא בזכות הדימיון הרב לפטמת האם, שהופך אותו לנוח במיוחד. עוד כדאי לדעת שהמוצצים הללו עשויים מסיליקון והם אינם מכילים ביספינול A.

40.3 שקלים לזוג, לפני הנחות. להשיג בסופר פארם, מוצצים ובחנויות מתמחות, וכן ב-http://www.nukisrael.co.il/shop

צילום: אפרת אשל

Super Liner Smokissime של L’OREAL PARIS

סדרת מוצרים זו הושקה לקראת הסילבסטר, והיא כוללת למעשה מוצר אחד – אייליינר – בשלושה גוונים: חום, שחור ואפור-שחור. מאחר ואחד ממראות האיפור הטרנדיים של החורף הזה הוא המראה המעושן, האייליינר הזה מגיע במרקם אבקתי. זה אומר שקל יחסית ליצור איתו את המראה המעושן, לפחות אחרי ניסיון אחד או שניים, עד שלומדים כיצד להשתמש בו נכון. רק חבל שמגוון הצבעים מצומצם יחסית; היינו שמחים לאפשרויות נוספות, צבעוניות יותר.

80 שקלים, 45 שקלים עד סוף החודש. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן