Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 02 באפריל, 2016

אסטריקס באחוזת האלים, מקס, קרבות א-קפלה, צוות חיפוש, מהיר ועצבני 7, משוגעים מאהבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 אסטריקס באחוזת האלים | Asterix: Le Domaine Des Dieux | Asterix and Obelix: Mansion of the Gods, ערוץ Yes5 

מבוסס על חוברת מספר 17 בסדרת הקומיקס 'אסטריקס' שכתב רנה גוסיני ואייר אלבר אודרזו. שנת 50 לספירה. גאליה נכבשה על ידי הרומאים חוץ מכפר אחד. בצבאו של יוליוס קיסר מחליטים על שינוי טקטי ומחליטים לבנות עיר חדשה מסביב לכפרו של אסטריקס במטרה ללחוץ על תושבי הכפר להיטמע או להיעלם. אסטריקס וחבריו מחליטים להשיב מלחמה ולנסות להפסיק את עבודות הבנייה והפלישה. דיבוב לעברית: ארז שפרירשירי גדניאלברט כהן. דיבוב לצרפתית: רוג'ר קארל, גוילום בריאטאלי סימון (הסרט ישודר בגרסת המקור בשעות אחר הצהריים). במאי: לואי קלישיאלכסנדר אסטייה. צרפת / בלגיה, 2014. ההנפשה יפה, אך הסרט מאוד אלים ולא מתאים לקטנטנים, הבדיחות צפויות וחבל כי העלילה לא עושה חשק לסרטי המשך. ציון: 

14:25 מקס Max, ערוץ Hot גולד 

דרמת הרפתקאות של הבמאי בועז יכין ("אשת חיל מי ימצא", "האשליה"), המגוללת את סיפורו של מקס, כלב מאולף לצרכי הצבא האמריקני. הכלב מסייע לכוחות המארינס להתקדם באפגניסטן בלי להיתקל במכוניות תופת ובפצצות מוטמנות. הוא צמוד לנחת קייל ווינקוט וקשור רק אליו. כאשר ווינקוט נהרג בקרב, למקס הכלב יש קשיים ביצירת קשר עם כל אדם אחר זולתו. הוא הופך אלים ומושם בהסגר. הישועה באה מצד ג'סטין, אחיו הצעיר של קייל המנוח, שנוטל על עצמו משימה כמעט בלתי אפשרית – להתקרב למקס ולטפל באהבה בטראומה שממנה הוא סובל. שחקנים: תומס היידן צ'רץ', ג'וש וויגינסרובי אמללוק קליינטקלורן גראהםג'יי הרננדז. ארה"ב, 2015. לסרט כוונות טובות, אך הוא שובר לב קלאסי וצפוי, אפילו מניפולטיבי, לטובת הדמויות ובעיקר הכלב. ציון: 

16:45 קרבות א-קפלה | Pitch Slapped, ערוץ לייפטיים 

כש"פיץ' פרפקט" ו-"Glee" הפכו לריאליטי: שתי קבוצות בני נוער מניו ג'רזי מתחרות ביניהן על תואר קבוצת הא-קפלה הטובה בעולם. לכל אחת מהקבוצות יש מאמן צמוד ונלהב, ששואף לקחת אותה אל עבר זכייה בתואר הנכסף, דרך שיטות האימון והפילוסופיה שלו. שתי קבוצות תתחרינה ביניהן במשך שמונה שבועות, כשכל פרק מהווה הכנה לתחרות הגדולה והארצית שתתקיים בסוף העונה.

20:25 צוות חיפוש | Search Party, ערוץ Hot גולד

קומדיה פרועה. האהבה מסבכת את הכל: קבוצה של חברים טובים הקשורים בלב ובנפש ומחויבים לעשות הכל זה למען זה, יוצאים למשימה שנועדה לאחד את איוון, החבר הכי טוב שלהם, עם טרייסי, הצעירה שאיתה עמד להתחתן. לא זו בלבד שהם מצליחים לחרב את טקס הכלולות, מי שמאוהב בה באמת מסתבך קשות כשהוא מנסה לרכוש את אמונה מחדש ונמצא עירום כשאת כל גופו מכסה אבקה לבנה מהסוג המסוכן, בלב מכסיקו. החברים מקימים, אחרי היסוסים, צוות חילוץ שלומיאלי שינסה לאתרו. שחקנים: אדם פאליטי. ג'יי מילרשאנון וודוורדתומס מידלדיץ'אליסון בריג'ייסון מנדזוקאס. בימוי: סקוט ארמסטרונג. ארה"ב, 2014. הומור רדוד, על גבול הגועל, אשר רובו בנוי על אלמנטים מיושנים של סלפסטיק. ציון: 

22:00 מהיר ועצבני 7 | Furious 7, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 משוגעים מאהבה | Mozart & the Whale, ערוץ לייפטיים

קומדיה רומנטית. דונאלד (ג'וש הרטנט) הוא מנחה קבוצות תמיכה לבוגרים אוטיסטים, והוא עצמו בעל תסמונת אספרגר. לקבוצה מצטרפת איזבל היפה (ראדה מיטשל), לוקה בתסמונת אספרגר גם היא. שותפות הגורל שלהם מקרבת אותם ויחד הם נחשפים למנעד חדש של רגשות שהם טרם חוו – ומתאהבים. בימוי: פיטר נס. ארה"ב, 2005.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן