Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 26 ביוני, 2018

בית ספר למגמגמים, לחזות את פשעי העתיד, הפצע, עיר סודית, ו' קמאו בל: בגוון שונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 לחזות את פשעי העתיד | Pre-Crime, ערוץ Yes דוקו 

האפשרות לחזות פשע עתידי הופיעה כבר ב-2002 בסרט המדע הבדיוני המצליח של סטיבן ספילברג – "דו"ח מיוחד", אך למעשה ב-2017 היא כבר מתממשת: מחשבי ענק ומצלמות נרחבות אוספות בכל רגע מידע עלינו ממגוון מקורות ואחרי ניתוח והערכת המידע, בעזרת אלגוריתמים, הוא מועבר לתוך מאגר דאטה ענק שמור. לפי כל תנועה שביצענו, הודעה ששלחנו או רכישה שקנינו – מצמיד לנו האלגוריתם את אחוז הסיכון שיש בנו ומאפשר למחשבים להוציא פלט של רשימת האנשים שעתידיים לבצע פשעים. אבל מה קורה אם המחשב טעה? מה קורה אם אתה רוצה לצאת מהרשימה? או מוכנס אליה בטעות? איך אנחנו עלולים להיות נאשמים בדברים שלא עשינו? הסרט יוצא למסע בין שיקגו, לונדון, פאריס, מינכן ומקומות אחרים בעולם כדי להציג את הטכניקות הקיימות של איסוף המידע וחיזוי הפשע העתידי, מעלה על פני השטח את הסכנות הכרוכות בשימוש בהן ומציג את אלו שכבר נהיו הקורבנות של השיטה. על מי מגן האלגוריתם ועל מי לא? בימוי: מוניקה הילשייר, מתיאס הדר. 88 דקות, ארה"ב, 2017. 

22:00 בית ספר למגמגמים | Stammer School, ערוץ הבריאות


מסעם המרגש של שישה אנשים השואפים להשיג שליטה על גמגומם. נהג משאית, רוקחת, צלמת מקצועית ושני ילדי בית ספר מצטרפים ל'תכנית מקגווייר' – טיפול חדשני המנוהל בידי מגמגמים לשעבר ומטרתו: ריפוי מוחלט תוך ארבעה ימים בלבד. הטיפול האינטנסיבי עושה שימוש בטכניקות פיזיות ופסיכולוגיות ואינו מיועד לרכי הלבב.

22:00 הפצע | InexbaThe Wound, ערוץ Yes3

דרמה שנכללה בשורטליסט של הסרטים הזרים לאוסקר האחרון. במהלך סדנת חניכה לנערים מתבגרים בדרום אפריקה, בסביבה גברית בלבד, בלב טבע פראי, נוצר קשר עז בין אחד המדריכים לחניך שהגיע מבית אמיד. היחסים ביניהם הולכים ומסתבכים כאשר נחשף סודו של החונך – הוא מאוהב באחד הנערים האחרים. שחקנים: נאקאן טורה, בונגייל מאנטסאי, ניצה ג'אי נקויני. במאי: ג'ון טרנגובה. דרום אפריקה, 2017. סרט מורכב, מעלה חשיבה, פילוסופיה ורעיונות מקוריים. ציון: 

עיר סודית | Secret City, נטפליקס | Netflix

סדרת מתח. מחאת סטודנטים מובילה לשערורייה ממשלתית שמשפיעה, ברמה האישית והמקצועית, על אחת העיתונאיות הכי קשוחות באוסטרליה. שחקנים: אנה טורב, ג'קי ויבר, דן וויילי.

ו' קמאו בל: בגוון שונה | W. Kamau Bell: Private School Negro, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הפעיל והקומיקאי ו' קמאו בל מהרהר על הורות בעידן טראמפ, על חילוקי דעות בנושא חופש הדיבור, על טלוויזיה מוצלחת לילדים ועל הפחד שלו מחיים 'מחוץ לרשת'.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן