Skip to content

נשים אף פעם לא חולות באמת. זה תמיד חצי מחלה, בניגוד לחצי הריון

רצית יום חופש מהעבודה? אז תקחי. ניקח יחד, נשאר במיטה, סקס בבוקר המאוחר אחרי הפיזור למערכת החינוך. סקס זו אחלה תרופה, לכל דבר. מאת זיו טרנר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רצית יום חופש מהעבודה? אז תקחי. ניקח יחד, נשאר במיטה, סקס בבוקר המאוחר אחרי הפיזור למערכת החינוך. סקס זו אחלה תרופה, לכל דבר, גם כשחולים חצי. אולי במיוחד בחצי

מאת זיו טרנר

מצוננת
חולה שלמה או חצי חולה? (צילום אילוסטרציה: David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net)

"אוחוהואוחוהוו, אפצ'י. חוחוחו, קחכחכחכחקקעעעעקקקעעחח. אני חולה, אתה מקשיב לי? אני חולה. כואב לי הראש והגרון, אני מרגישה חולשה כללית".

כן, הבנתי שאין לך חשק לעבודה היום, כי כשאת חולה יש לך פרצוף מיוחד כזה של חולה, והוא לא ממש הפציע, אבל בחייאת, חוגגים 17 שנים יחד ממש עוד כמה ימים. אני מכיר את התרגילים. כאילו, אם לא אני, אז מי? ואת לא מכירה את המחלות – האמיתיות– שלי? חולה, יאללה ב'סדר. תשכבי בבית, תנוחי, תשתי תה, כי אני פולני וזה מה שיש ב-DNA של וורשה. תה מתוק, שלוש סוכר, מרק עוף וכו'.

ככה אני, מפרגן לה כשהיא לא רוצה לצאת לעבודה, אבל למה המשחקים של אני חולה? נשים אף פעם לא חולות באמת. זה תמיד חצי מחלה, בניגוד גמור לחצי הריון. היא לא באמת מנוזלת כראוי, לא באמת דומעת מהעיניים כחולת אלרגיה חריפה, לא ממש כואב לה הגב, אין לה באמת את התחושה שסוף העולם הגיע, והחמור מכל, היא לא מרוקנת מאנרגיות כאלו, שהראש הפסיק לכאוב, אלא פשוט מסתובב במעגלים והיא לא רואה נקודות כחולות במרחב השחור של עצימת העיניים. נשים לא יודעות ליהנות משפעת. נקודה.

סאב טקסט קיים לפני ששמים שייבה על האצבע, אחר כך הוא מת מוות טבעי

רצית יום חופש מהעבודה? אז תקחי. ניקח יחד, נשאר במיטה, סקס בבוקר המאוחר אחרי הפיזור למערכת החינוך. סקס זו אחלה תרופה, לכל דבר, גם כשחולים חצי. אולי במיוחד בחצי. כשהיא חולה חצי זה הכי כיף להיות על ידה בבית. היא מנסה לסחוט ממני רגשות רחמנות וסימפתיה שהיא חולה, אז כל דבר שאני מציע מקבל מענה קבוע של "לא צריך, אני בסדר, אל תתאמץ. אם אקום לי מהספה ואכין אחר כך לבד". טוב, תקומי. העיקר שאני הצעתי. אני גבר, לכן אני מבין דברים מילולית. סאב טקסט קיים לפני ששמים שייבה על האצבע, אחר כך הוא מת מוות טבעי, בערך אחרי השנה הראשונה, אז הברק של "אנחנו נשואים" מכה בפעם הראשונה.

זה כיף שחם לה מכל סיבה שהיא, כמו סצינה מתשעה וחצי שבועות, ואז חם גם לי, גם אז.
ואז מקלחת חמה, לשמור על המוטיב של החום

יש מחלות של קיץ, ויש של חורף. בקיץ היא חולה בתחתונים שקופים בלבד, כי כל הזמן חם לה מתחת לפּוּך, ואל תשאלו שוב למה, תקראו כאן על סינדרום הפּוּך. בקיץ ממש כיף לי כי היא מתהלכת לה בבית, באיטיות, שיער סתור, וחם לה, הציצי חם לו, בוהק בשמש, וחם לו. ציצי שחם לו זה מעולה. בכלל זה כיף שחם לה מכל סיבה שהיא, כמו סצינה מתשעה וחצי שבועות, ואז חם גם לי, גם אז. ואז מקלחת חמה, לשמור על המוטיב של החום, ואני אסבן לה את הגב. נתחיל בגב.

בחורף, היא מבקשת להישאר לבד עם המאג המשולש של הנס קפה שלה. טרנינג נוראי עם כתמים, גופיה לבנה ארוכה של דלתא בסריגה כפולה כמו שריונית, זו עם הבונקלעך האפורים מהעשור הקודם, שיער בבייגלה אסוף, והולכת קפואה מקור גם בחימום של המזגן. די עצוב לראות אותה ככה, מסכנה שלי, אבל לא רוצה עזרה, כי היא סופרוומן, ועושה הכל לבד גם כשהיא חולה. כנראה שטוב לה ככה, שהסיפור על השפעת יהיה אותנטי כשאני אשאל כמה קשה לה והיא חולה, אומללה. בחורף זה נורא להיות לידה במיטה, כי קר לה והיא רוצה להתכרבל, אבל "אין לה כוח והגוף שלה מפורק מכאבים, ואני לא רגיש!", אז חצי לילה אני צריך לעשות לה נעים בגב, וקוצי בשיער, והשיער ארוז, והיא חולה. לא עדיף אמבטיה חמה של שעה, אחרי שהילדים הלכו לישון, ואני מבטיח לסבן לך, גם, את הגב, מלמעלה עד למטה? כל החלקים של הגב. מבטיח פעמיים אפילו.

אז אני מטפל בילדים, שזו בכלל הסיבה העיקרית להיותה חולה בבוקר

"אתה מטפל בילדים?" בעיניים מצועפות, טון רבע נמוך וחלשלוש, עם השתנקות בלתי מורגשת כזו, כחכוחון בגרון, היחנקות קלילה מאוד, והעיקר, אתה מטפל בילדים, סימן קריאה. אז אני מטפל בילדים, שזו בכלל הסיבה העיקרית להיותה חולה בבוקר עם קרעכצן. מכיר את הסיפור הזה של "אתה תסדר לבד בבוקר עם הילדים? אתה בטוח? כי אם לא אני אקום ואעזור לך עם הקטנה ואל תשכח להכין סנדוויצ'ים, ובקבוק, ותבדוק, ותראה, ותסדר, ותיקח, והזבל. אל תשכח את הזבל". אפשר לחשוב שאני לא לבד עם הילדים כשהיא בחו"ל. אז מה אם כל האמהות והדודות מגיעות לעזור לי.  אל תערבבו לי את העובדות. הילדים בסדר, ואני עושה לה תה לפני שאני הולך, שם תזכורת בטלפון להתקשר כל שעה וחצי במדויק להראות שאני ממש דואג לה, ואיכפת לי, נו, אולי זה יעשה לי בילד-אפ ללילה, כי אומרים שנשים צריכות יחס כל היום בשביל לחגוג בלילה. אז אומרים, הם, לא אני.

נשים זה לא גברים, ולא ממש לומדות את רזי מקצוע החולה האומלל. לא מבין מה הן מנסות להשיג, אבל שילמדו מאיתנו. מרותקים למיטה, מנוזלים, חולים בדרך לטיפול נמרץ. לכולנו 43 מעלות פחות שתיים, וכדאי שאמא שלי תבוא לעזור, כי רק היא יודעת שאני חולה באמת. שנים של ניסיון ונשים לא לומדות כלום. יאללה, תהיי כבר חולה עם שפעת באמת, שני אדע איך להתמודד. החצי הזה לא עושה לי טוב. נראה לי שיש לי משהו בגרון, והראש קצת מסתובב לי. אני מפתח משהו. עכשיו מגרד לי בגב, ויש לי רטט מעל הלב, חשמל כזה. נסתמה לי האוזן, בטוח יש לי דלקת.

מחר את עם הילדים בבוקר?

הבלוג של זיו 

צילום: David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן