Skip to content

לקראת לונדון: סנפורד ובן ארצי אתלטי חודש יוני 2012

זוג האתלטים נבחרו על ידי גולשי אתר האינטרנט של איגוד האתלטיקה בישראל בחודש שלפני האולימפיאדה. סנפורד יתחרה גם בלונדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המקום הרביעי בו סיים דונלד סנפורד את אליפות אירופה לא השאיר את קהל אוהדי האתלטיקה אדישים והוא נבחר ע"י גולשי האינטרנט לאתלט החודש. האתלט, שיהיה הנציג השלישי של האתלטיקה במשחקים האולימפיים בלונדון, קבע השנה שלוש פעמים תוצאה טובה מקריטריון B האולימפי, פעמיים מתוכם במהלך אליפות אירופה בהלסינקי, תוצאות אשר העלו אותו לגמר ריצת ה-400 מ', בה סיים במקום הרביעי וההיסטורי עבור אתלט ישראלי במקצועות המסלול.

סנפורד (מימין) באליפות בהלסינקי(Photo by Ian Walton/Getty Images)

אכזבתו של סנפורד בסיום הריצה, בה חש שנכשל מעצם אי הגעתו לדוכן המנצחים ובכך שלא חזר עם מדליה למדינה שהעניקה לו המון, לדבריו, בשנה האחרונה, רק מעידה על אופיו ועל העובדה שבלונדון הוא ייתן את כל מה שיש לו כדי לייצג את המדינה בכבוד. סנפורד אמנם לא השיג את הקריטריון ללונדון, אך הועד האולימפי הישראלי החליט לכלול אותו במשלחת על תקן "הישג יוצא דופן".

טל בן-ארצי רשמה השנה שיפור משמעותי במקצועות רבים וביכולתה באופן כללי. היא שיפרה את שיאיה בחמישה משבעת מקצועות הקרב-7, בו היא בחרה כמקצוע הראשי שלה באתלטיקה. באליפות ישראל שהתקיימה ביוני זכתה בן ארצי בשלוש מדליות כסף ובמדליית זהב אחת, תוך שהיא משפרת את שיאיה האישיים בריצות ל-100 מ', 100 משוכות וקפיצה לרוחק, מקצוע בו זכתה בתואר הלאומי השני שלה העונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן