Skip to content

נתניהו וברק: בזכות צה"ל והשב"כ נמנע פיגוע עם תוצאות קשות בישראל

בצד השבחים לצה"ל ולשב"כ, ביקורת מרומזת כלפי מצרים. שר הביטחון, אהוד ברק: "דרכי הפעולה של המפגעים מעלות שוב את הצורך בפעולה מצרית נחושה להשלטת ביטחון ומניעת טרור בסיני"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק, בירכו הלילה את צה"ל, והשב"כ על סיכול הפיגוע באיזור כרם שלום. שר הביטחון: "דרכי הפעולה של המפגעים, מעלים שוב את הצורך בפעולה מצרית נחושה להשלטת ביטחון ומניעת טרור בסיני"

במשך כל האירוע המתגלגל דווחו ראש הממשלה ושר הביטחון על התפתחות האירועים.

רה"מ בנימין נתניהו שוחח הערב עם שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש השב"כ בעקבות האירועים בדרום. נתניהו אמר: "בזכות הפעילות הנחושה של צה"ל והשב"כ סוכל פיגוע גדול נגד אזרחי ישראל".

שר הביטחון, אהוד ברק, בירך הלילה את כוחות צה"ל והשב"כ בדרום, על סיכול הפיגוע החמור באזור כרם שלום.  שר הביטחון ברק אמר הלילה: "כוחות צה"ל, בפיקוד האלוף טל רוסו, ובהנחיית הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, ובסיוע אנשי השב"כ, גילו ערנות, חדות ותכליתיות, וסיכלו פיגוע שעלול היה לגרום לנפגעים רבים. דרכי הפעולה של המפגעים, מעלים שוב את הצורך בפעולה מצרית נחושה להשלטת ביטחון ומניעת טרור בסיני".

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', הביעה הערכה כלפי פעולת צה"ל, אשר מנעה אסון כבד. "האירוע, שבו פעלו מחבלים מן הג'יהאד העולמי ופגעו בחיילים מצרים רבים, תוך ניסיון לפגוע גם בחיילים ובאזרחים ישראלים, מדגיש את חשיבותו של שיתוף פעולה בין ישראל ומצרים. שיתוף פעולה זה קריטי לסיכול הנסיונות הבלתי פוסקים של כוחות הטרור הבינלאומיים לפעול נגד מדינות ריבוניות, נגד אזרחים ונגד היציבות באזור." יחימוביץ' הוסיפה, כי כושר העמידה וקור הרוח של תושבי המועצה האזורית אשכול ראוי לכל שבח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן