Skip to content

חתונה מהסרטים: ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל עשו את זה

חדשות חמות מהוליווד: כוכבים, סרטים, אירועים, דיבורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בשורה מצערת לרווקות והפנויות. טימברלייק ובייל. צילום: Getty Images

הודעה מצערת לרווקות העולם הגדול: מאמש ג'סטין טימברלייק הוא איש נשוי. המאושרת שזכתה בהורס הבינלאומי היא השחקנית ג'סיקה בייל. השניים התחתנו בדרום איטליה הרומנטית, בבורגו אגנזיה שבעיר פסנו. בין המפורסמים שנחתו באיטליה: אנדי סמברג, פליט "אן סינק"- כריס קירקפאטריק, טימברלנד, בברלי מיטשל ועוד.

מסיבת טרום חתונה מטורפת. הזוג המאושר. צילום: Getty Images

מוקדם יותר השבוע, התמקמו בני הזוג ופמלייתם בארץ המגף, יצאו לספוג קצת תרבות אירופית, ואף חגגו במסיבת "טרום נישואין" מטורפת. 

אוף, איזה מתח 

התעללות שכזו בצופים טרם נראתה על המסך! בהתחשב בעובדה ש"גלי" היא סדרת דרמה קלילה ורחוקה אלפי מונים מסדרת מתח, יוצרי הסדרה מתעקשים למתוח את הצופים פעם אחר פעם. בעונה שעברה, לקחה "גלי" הפסקה של כמעט חודשיים רגע אחרי שמשאית נכנסה בקווין פבריי, והשאירה את ציפורני הצופים כסוסות במשך שבעה שבועות שלמים.

עכשיו, כמעט שנה לאחר מכן, החליטו יוצרי הסדרה לצאת להפסקה של ארבעה שבועות, מייד אחרי שטלטלו את עולמנו עם פרידות פוטנציאליות של כ-ל הזוגות בסדרה. מזל שיש עוד סדרות שלא לקחו הפסקה, כדי להשכיח מאתנו את שברון הלב.

והמרוויח הגדול הוא: אשטון קוצ'ר 

40 מיליון דולר. קוצ'ר. צילום: Getty Images

ביי ביי צ'ארלי שין. שחקן "שני גברים וחצי" לשעבר, שפוטר בבושת פנים לאחר התמוטטות נפשית הדרגתית, הודח מרשימת "המרוויחים הגדולים" של מגזין פורבס.

הרשימה מציגה את השחקנים המרוויחים ביותר בטלוויזיה בשנת 2012, ובמשך השנים האחרונות שין כיכב ברשימה עם שכר שנתי של 40 מיליון דולר. כעת, מחליף אותו – המחליף שלו! אשטון קוצ'ר קטף את המקום הראשון, עם 24 מיליון דולר בשנה.

אחריו מגיעים בתיקו כוכב "האוס", יו לורי, וריי רומאנו עם 18 מיליון. אחריהם אלק בולדווין ומארק הרמון (15 מיליון), וטים אלן (14 מיליון). במקום החמישי נמצא כרגע ג'ון קראייר, שיש לי תחושה שהזכייה הטרייה שלו באמי תקפיץ אותו כמה מקומות למעלה בשנה הבאה.  

הנסיכה הלא קסומה של דיסני

האם נמצאה פרצה בתדמית המושלמת של "דיסני"? בניסיון להיות הכי פוליטיקלי קורקט שיש, חברת "דיסני" דאגו להוציא בשנים האחרונות שני סרטים – "פלונטר" ו-"הנסיכה והצפרדע", בהם מככבות נסיכות בעלות בטחון עצמי ועצמאות.

כדי להיות אפילו עוד יותר בסדר עם כולם, "דיסני" קבעו שמוצאה של טאינה ("הנסיכה והצפרדע") יהיה אפרו אמריקני. בכך השלימה החברה השמחה בעולם כמעט את כל המוצאים האתניים בעולם. את המוצא האחרון ברשימה השלימו בסרט החדש שלהם, "Sofia the First: Once Upon a Princess" בו מככבת נסיכה ממוצא לטיני.

אם כך, מדוע בכל זאת התעצבנו ראשי הקהילה הלטינית על החברה הקסומה? מתברר שהסרט יצא ישירות לטלוויזיה, ולא לקולנוע. זאת, ככל הנראה עקב ההכרזה של "דיסני" על רצונם להמעיט בסרטי קולנוע בסגנון אגדות וסיפורי פיות.

אך הדחיקה למסך הקטן היא היא לא מה שגרם לאלכס נוגלס, נשיא ומנכ"ל הקואליציה הלאומית למדיה היספנית, לקלל את חברת "דיסני" כאילו אין מחר. בראיון לערוץ E! סיפר נוגלס שההחלטה להפיץ את הסרט בטלוויזיה לא כל כך משנה לו כי "הקהילה הלטינית צריכה מודלים לחיקוי, ולא משנה אם זה בקולנוע או בטלוויזיה".

מה שהפריע לקהילה הלטינית בארצות הברית היה האופן בו הוסווה קלות מוצאה הלטיני של סופיה. מתברר, שכאשר נשאלו על כך בראיונות, סיפרו בכירים ב"דיסני" על מוצאה של הנסיכה, אך בפרסום ובשיווק המוצא מתעמעם באופן מסתורי.

הגישה הזו של החברה כנראה פגעה בכמה מחברי הקהילה הלטינית, שנעלבו מהצורך להסתיר את המוצא. התגובה הרשמית שיצאה מכיוון חברת "דיסני", היא שמגוון הדמויות בסרט, והשחקנים המדובבים אותן, מייצגים את מחוייבות החברה לספר סיפורים מגוונים ומלאים בהרבה צבעים.

חברות עד הסוף

"החברות לא נגמרת לעולם", אמרו בזמנו הספייסגירלס, והתכוונו לכל מילה. אחרי המחזמר המבוסס על שיריהן והאיחוד המחשמל באולימפיאדה, נראה היה שלספייסיות חסרים קצת מזומנים.

גאוות יחידה. ספייס גירלס. צילום: ויקיפדיה

אבל עם כסף גדול בא צומי גדול, ואין על גדול הצומיים- הטוויטר! אמה בנטון וג'רי האליוול נצפו השבוע בקהל של המחזמר "Jesus Christ Superstar" בלונדון, ועודדו את חברתן מלאני צ'ישולם (או בקיצור: מל סי). כדי שכולם ידעו שהן חברות גם בחיים האמיתיים, השתיים צייצו לכל מי שהיה מוכן לשמוע כמה הן גאות בחברתן הכישרונית.  

דם, גועל ואדם לוין

 "American Horror Story", הסדרה המדוברת ביותר כרגע בארצות הברית, פתחה את העונה השנייה שלה עם עוד דם, עוד רציחות, עוד גועל, ועם אדם לוין אחד. כן, כן, פרק הפתיחה של הסדרה הציג אל העולם את תפקיד הביכורים של סולן "מארון 5", בסצנה שערורייתית ביותר, שדרשה הבלטה של מגבלת הגיל לצפייה בפרק בפרסום הטיזרים.

לוין משחק את ליאו, נשוי טרי בן 22, שיוצא עם אשתו לירח דבש במקום הכי מפחיד בעולם- אחוזת בריאנקליף. רגע אחד הם מממשים את אהבתם בסצנה לוהטת במיוחד, ורגע לאחר מכן, נכנסים לתמונה גרונות משוספים, מיטות בתי חולים ועיוותי גוף דוחים במיוחד. לא מומלץ לבעלי לב חלש.  

מי מאיים על סופרמן

 לא רק קריפטונייט. מתברר, שגם תביעה משפטית יכולה להרוג את סופרמן. התביעה הוגשה על ידי היורשים של אחד מיוצרי הקומיקס כנגד חברת הקומיקס DC  ו-Warner Bros. בדרישה לקבלת הזכויות על הדמות.

הדרישה הזו לא באה משום מקום. בשנת 1992, קרובי משפחה של אותו יוצר, ג'ו שוסטר, ניהלו מו"מ עם החברות הנ"ל, ובסופו הסכימו לוותר על זכויותיהם בתמורה לתשלום פנסיה שנתית ומשתלמת.

כעת, קרובים נוספים החליטו לדרוש את זכויותיהם, מה שאיים על השלמת שובר הקופות של הקיץ הבא- Man of Steel, או על כל יצירה עתידית הקשורה בגיבור העל (לרבות "ליגת הצדק"). בזכות אותו הסכם מ-1992, בו נעשה ויתור על הזכויות, פסק השופט לטובת האחים וורנר, והצדק שב לעולמנו. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן