Skip to content

כנס בגרמניה עמד בסימן הזדהות עם ישראל

מסימני הזמן: כנס רב משתתפים שערך מפעיל תיירות גרמני באזור היער השחור, עמד בסימן הזדהות עם ישראל במלחמתה נגד טרור החמאס; כ-1,200 תיירים יגיעו לביקור בישראל במסגרת סיור התמריץ הגדול בעשור האחרון ומשלחות סולידריות של יהודי ארה"ב בדרך לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדי שנה עורך מפעיל התיירות הגרמני, ולטר שכינגר מחברת "שכינגר טורס", כנס של נוצרים אוהדי ישראל בעיר באד ליבנצל שבלב אזור היער השחור בגרמניה. השנה עמד הכנס, שנועד לעודד תיירים מגרמניה להגיע לישראל, ומשך אליו למעלה מ-500 איש, בסימן הזדהות גורפת עם מלחמתה של ישראל בחמאס.

דגל ישראל בגרמניה בכנס ביער השחור. מימין לשמאל: כראל מאייר, מנהל פאלקס תיירות חיפה, הלל פיין, מנהל שיווק מלון רמת רחל, ולטר שכינגר, חברת שכינגר טורס גרמניה, ועלי קדם מנהל השיווק כפר הנופש מעגן עדן
הכנס ביער השחור. מימין לשמאל: כראל מאייר, מנהל פאלקס תיירות חיפה, הלל פיין, מנהל שיווק מלון רמת רחל, ולטר שכינגר, חברת שכינגר טורס גרמניה, ועלי קדם מנהל השיווק כפר הנופש מעגן עדן

בכנס נטלו חלק מספר נציגים מענף התיירות והמלונאות בישראל, ביניהם עלי קדם, מנהל השיווק של כפר הנופש מעגן עדן; הלל פיין, מנהל שיווק מלון רמת רחל; נציג אל על במינכן, עידו בירנבאום, ודורון שניידר, נציג השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים.

הדוברים הדגישו את המחוייבות למדינת ישראל וצויין שבניגוד למקובל, התקשורת הגרמנית נוקטת עמדה מאוזנת למדיי בסיקור האירועים בדרום.

בניגוד למגמה של ביטולי ביקורים מישראל, רבים מהנוכחים בכנס הביעו את רצונם להצטרף לקבוצות שיוצאות לביקור בארץ, ולבטא בצורה זו את תמיכתם בישראל.

 

ישראל כצ'ופר למצטיינים

ואילו במסגרת סיור התמריץ (סיור הוקרה שמקבל עובד במתנה לאות הצטיינות בעבודתו), יגיעו מחר לישראל כ-1,200 סוכני מכירות מ-21 מדינות, בהן דרום אמריקה, מרכז אמריקה, ספרד ופורטוגל, המועסקים בחברת תוספי מזון ומוצרי אנרגיה "אומנילייף". התיירים יסיירו בישראל במשך ארבעה ימים, ויקיימו בירושלים את כנס המצטיינים השנתי.

לדברי מנכ"ל אשת תיירות נכנסת, אמנון בן דוד, "בהתחשב במצב הביטחוני כיום, מדובר בהישג חסר תקדים, ולא נרשם אף ביטול. התרומה לתיירות בישראל בזכות הסיור מוערכת בלמעלה מ-2.5 מיליון דולר. הבאת הסיור לישראל התאפשרה בזכות שיתוף פעולה בין אשת לרשות לפיתוח תיירות בירושלים, בראשות אילנית מלכיאור, אל-על, משרד התיירות, נתב"ג ומשרד הפנים".

אשת תיירות נכנסת היא החברה המובילה כיום בישראל מבחינת סיורי תמריץ.

מלון ענבל בירושלים. יהודי ארה"ב הצביעו ברגליים
מלון ענבל בירושלים. יהודי ארה"ב הצביעו ברגליים

סולידריות של יהודי ארה"ב

בתוך כך, במלון ענבל ירושלים הופתעו אתמול בבוקר לקבל הזמנות של עשרות חדרים החל מהיום, של קבוצות סולידריות של יהודי ארה"ב. מלון ענבל ירושלים מוכר ואהוד מאד על יהודי ארה"ב שמגיעים אליו במהלך כל ימות השנה.

סמנכ"ל השיווק של מלון ענבל, אלכס הרמן, אמר כי "מחמם את הלב לראות את כמות ההזמנות הגדולה של יהודי ארה"ב שהודיעו לנו מהיום להיום על הגעתם להזדהות עם ישראל בשעה קשה זו".

למלון ענבל הגיעו מספר ביטולים החל מיום ראשון השבוע, אך מדובר במספר בודד של חדרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן