Skip to content

ארקו בוחנת אפשרות לרכישת 250 תחנות דלק בארה"ב

שווי העיסקה כ-50 מיליון דולר. העיסקה אמורה להתבצע באמצעות חברת GPM Investments, שארקו רכשה את השליטה בה לפני כשנה. ל-GPM ניתנה תקופת בלעדיות לצורך בחינת העיסקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ההחזקות ארקו בוחנת אפשרות לרכישת כ-250 תחנות דלק וחנויות נוחות בארה"ב, במחיר של כ-50 מיליון דולר. העיסקה תתבצע באמצעות חברת GPM Investments, שהתקשרה בנייר עקרונות עם צד שלישי, במסגרתו נבחנת האפשרות לרכישת מלוא החזקותיו של תאגיד אמריקני המפעיל את תחנות הדלק וחנויות הנוחות.

כך מסר היום אריק קוטלר, יו"ר ארקו החזקות, המשמש גם מנכ"ל GPM, הנמצאת, בעקיפין, בשליטת ארקו. במסגרת ההתקשרות הוענקה ל-GPM ניתנה תקופת בלעדיות לצורך בחינת העיסקה.

עם השלמת העיסקה, הכפופה לביצוע בדיקת נאותות והתקשרות בהסכמים מחייבים, תפעיל ותספק GPM דלק לכ-600 תחנות דלק וחנויות נוחות בארה"ב, עם מחזור מכירות של יותר מ-2 מיליארד דולר.

הסכם זה הוא צעד נוסף באסטרגיה העיסקית של אריק קוטלר ,אשר רכש באמצעות ארקו החזקות לפני כשנה את השליטה ב-GPM, להרחבת פעילותה של GPM והפיכתה לשחקן משמעותי בתחום תחנות הדלק וחנויות הנוחות בארה"ב.

"התקשרות GPM בהסכם זה מהווה הזדמנות עיסקית ראויה וטובה להרחבת פעילותה של GPM ברחבי ארה"ב. לפני כשנה רכשה ארקו את השליטה ב-GPM ומאז אנו פועלים להגדלת רווחיותה, באמצעות איתור הזדמנויות עיסקיות כמו זו האחרונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן