Skip to content

הנשיא פרס פתח את שינקין

"כתושב העיר תל אביב וכמי שגדל בעיר בצעירותו, גם אני גרתי בסמוך לשנקין ולכן גם אני כמוכם רציתי לראות כיצד נראה הרחוב בעיר הנהדרת הזו", אמר נשיא המדינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה שמעון פרס הפתיע את תושבי תל אביב וביקר בבוקר יום שישי בחגיגות הפתיחה של רחוב שינקין המחודש, אחד מסמלי העיר תל אביב. הנשיא שמח לראות את אלפי החוגגים בעיר, עלה אל המרפסת המשקיפה אל הרחוב ואמר: "כתושב העיר תל אביב וכמי שגדל בעיר בצעירותו, גם אני גרתי סמוך לשנקין ולכן גם אני כמוכם רציתי לראות כיצד נראה הרחוב בעיר הנהדרת הזו לאחר השיפוץ – אני חייב לומר כי הרחוב נראה נפלא וניכר שהושקעה פה עבודה רבה. אני מודה לראש העיר רון חולדאי שעושה קסמים בעיר תל אביב, והופך אותה לעיר חדשנית, עדכנית ומובילה בעולם".

 ירד תל אביבה. הנשיא פרס וראש העיר חולדאי (צילום: גיא פריבס)

ירד תל אביבה. הנשיא פרס וראש העיר חולדאי (צילום: גיא פריבס)

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי אמר כי הוא גאה שנשיא המדינה בחר להשתתף בחגיגות הרחוב המחודש. "שינקין הפך מזמן להרבה יותר מסתם רחוב לסמל תל אביבי מובהק. שיפוצו, שנעשה בשיתוף התושבים והסוחרים, נועד לחדש את תשתיות הרחוב אחרי עשרות שנים, ולתת לרחוב מראה חדש ומעודכן. אני מקווה כי הרחוב יזכה להתחדשות ופריחה בדומה לכל אותם מקומות ורחובות בעיר, אותם חידשנו בשנים האחרונות". שיפוץ רחוב שינקין כלל שיפוץ התשתיות, חידוש מדרכות הולכי הרגל והפיכת הרחוב לציר ירוק הכולל שביל אופניים מופרד אשר מחבר בין נחלת בנימין ושוק הכרמל לבין שדרות רוטשילד ורחוב יהודה הלוי, עמודי תאורה דקורטיביים, שילוט מואר וריהוט רחוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן