Skip to content

יורם מרציאנו נשבע אמונים לכנסת והודיע שיתמוך בנתניהו

"לא קל לי לעזוב בית", אמר יורם מרציאנו על דוכן הכנסת. "אני שומע על טרנדים חברתיים ואף אחד לא יכול ללמדני מהו צדק חברתי. הדגל החברתי אינו הבעיה האמיתית של ישראל. אני לא נשאר במפלגה ומודיע על תמיכתי בבנימין נתניהו לבחירות ואתמוך בו ככל שאוכל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי עריקתו של עמיר פרץ, מהעבודה למפלגתה של ציפי לבני – גם מחליפו בכנסת עוזב את העבודה והפעם לטובת הליכוד.

יורם מרציאנו, הצהיר בצהריים אמונים כחבר כנסת במקומו של עמיר פרץ שהתפטר מן הכנסת – ומיד הודיע על עזיבתו את מפלגת העבודה ותמיכתו בנתניהו.

עזב את העבודה. תומך בנתניהו. מרציאנו (צילום: אתר הכנסת)
עזב את העבודה. תומך בנתניהו. מרציאנו (צילום: אתר הכנסת)

"לא קל לי לעמוד כאן היום ולהחליף חבר לדרך שהלכתי איתו כברת דרך ארוכה", אמר מרציאנו. "הייתה לי הזכות להיות חבר קרוב אליו ואני קובע חד משמעית שנגרם לו עוול ענק שלא הותיר לו אפשרות אחרת מלעשות את הצעד שעשה.

"כתבתי ליו"ר המפלגה יחימוביץ' כי אני מתפטר מכל תפקידיי במפלגת העבודה", הוסיף יורם מרציאנו. "לא קל לי לעזוב בית. אני שומע על טרנדים חברתיים ואף אחד לא יכול ללמדני מהו צדק חברתי. הדגל החברתי אינו הבעיה האמיתית של ישראל. אם אחרי הבחירות כולם יזחלו לממשלה. אני לא נשאר במפלגה ומודיע על תמיכתי בבנימין נתניהו לבחירות ואתמוך בו ככל שאוכל"​.

מרציאנו, שהיה חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה,  שימש כעוזרו של שמעון פרס במשך שנים במשרד האוצר, במשרד החוץ ובמשרד ראש הממשלה. הוא היה יועצה של דליה איציק בזמן שהייתה שרת התעשייה והמסחר ומנהל משרד ראש הממשלה בקריית הממשלה ברמלה. הוא מתגורר בלוד, נשוי ואב לשני ילדים.

בעת כהונתו כחבר כנסת עסק מרציאנו בנושאים חברתיים בעיקרם, בין הנושאים בהם עסק היו הקמת שדולה בכנסת למען נפגעי חברת "חפציבה" שקרסה, פיתוח ושיקום ערי פיתוח ובמיוחד הערים רמלה-לוד, מניעת שביתות והבאה לסיומן (שביתת חברת הדואר).

בבחירות לכנסת השמונה עשרה הוצב במקום ה-17 ברשימת העבודה לכנסת, אך לא נבחר. מרציאנו הוא קרוב משפחה של סעדיה מרציאנו‏‏, שהיה מראשי הפנתרים השחורים וחבר בכנסת התשיעית.

1 Comment

  1. דודו
    21 בדצמבר 2012 @ 18:29

    יורם חף מכל אידיאולוגיה – פרט לעקרון "יורם מרציאנו". את חברותו כציר ועידה הצליח להשיג על ידי תמיכה של 2 (שניים) בבחירות לועידה. ממש ראש סניף!!!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן