Skip to content

דרעי: הליכוד-ביתנו מפלגה יהירה שמייצגת רוסים ולבנים

העימות בין ש"ס לליכוד-ביתנו מחריף ודרעי שולף את השד העדתי מהבוידעם. כל זאת, לאחר שליברמן עקץ את ש"ס במהלך ראיון לעיתון חרדי והודיע כי תיקי הפנים והשיכון יילקחו ממנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחריף העימות בין הליכוד ביתנו לש"ס. בתגובה לדברים שיוחסו ליו"ר ישראל ביתנו ליברמן, לפיהם ש"ס תקבל בקדנציה הבאה את תיקי התיירות והתשתיות במקום הפנים והשיכון, תוקף אריה דרעי את הליכוד ומכנה אותו "מפלגה של רוסים ולבנים".

הכל החל בראיון שנתן אביגדור ליברמן לעיתון החרדי "משפחה". במהלך הראיון עקץ ליברמן את ראשי ש"ס באומרו כי אחרי הבחירות, "ניקח מהם את תיקי הפנים והשיכון".

אריה דרעי: "עורו הספרדים" (צילום: ויקיפדיה)
אריה דרעי: "עורו הספרדים" (צילום: ויקיפדיה)

בתגובה הוציא אריה דרעי, אחד משלושת חברי ההנהגה המשותפת של ש"ס, הודעה חריפה שבה נאמר: "היום התגלה מי בעל הבית האמיתי בליכוד-ביתנו. ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עוינת על הליכוד: ממפלגת העם, הפכה הליכוד-ביתנו לתנועה יהירה וזחוחה, שמייצגת רוסים ולבנים. הם השפילו את כחלון, וכעת רוצים להשפיל את שאר השרים הספרדים".

עוד נאמר בהודעתו של דרעי כי דבריו של ליברמן הם "קריאת השכמה לכל הספרדים". עוד קורא דרעי ליוצאי עדות המזרח: "שובו הביתה, הליכוד כבר לא ביתכם, ש"ס היא ביתכם הטבעי והאמיתי. רק ש"ס חזקה תשמור על הספרדים בממשלת נתניהו הבאה".

רוסי לבן. לא בליכוד ביתנו. (מתוך ויקיפדיה)
רוסי לבן. לא בליכוד ביתנו. (מתוך ויקיפדיה)

משה כחלון, ששמו שורבב להודעתו של דרעי, הגיב בחריפות: "אני מציע לאריה דרעי למצוא גימיקים אחרים", אמר. "אם הוא מחליט להשתמש בשמי, לפחות שיאמר דברים אמיתיים וידבוק בעובדות. אני חלק-מהליכוד ביתנו, כך הייתי – וכך אשאר".

בינתיים התפרסם היום סקר בחירות חדש, של רשת ב', ובו מתברר כי הליכוד ממשיך לרדת במספר המנדטים שלו ומפלגת העבודה ממשיכה לאבד את כוחה. קדימה, עם שלם ועוצמה לישראל אינן עוברות, עפ"י סקר זה, את אחוז החסימה.

עפ"י הסקר מפלגת הליכוד ביתנו תקבל 34 מושבים בכנסת; העבודה – 16; הבית היהודי – 15; ש"ס – 13; התנועה – 11; יש עתיד – 9; יהדות התורה – 6; מרצ 5, חד"ש ורע"מ-תע"ל 4 מושבים כל אחת ומפלגת בל"ד 3 מושבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן