Skip to content

אל על מאפשרת מכירה מראש של מושבים מועדפים

החל מהיום אפשר להזמין את המושבים המועדפים בעת רכישת הכרטיס. 24 שעות מרגע ההרשמה למחלקה, יצור נציג אל על קשר עם הנוסע, על מנת לאשר את המושב. מושב מועדף הינו מושב עם מרווח רגליים משופר, הצמוד לפתחי יציאה, או למחיצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מהיום מאפשרת אל על רכישה מראש של מושבים מועדפים – החל ממועד ביצוע ההזמנה, בדומה למכירת המושבים במחלקת תיירים פלוס. מושב מועדף במחלקת תיירים הינו מושב עם מרווח רגליים משופר, בגלל היותו צמוד לפתחי היציאה, או למחיצה.

מטוס אל על. מכירה מראש של מושבים מועדפים לכלל הנוסעים. (צילום: גיגה פרקול)
מטוס אל על. מכירה מראש של מושבים מועדפים לכלל הנוסעים. (צילום: גיגה פרקול)

עד היום התאפשרה מכירת המושבים המועדפים לנוסעים שאינם חברי מועדון במעמד טופ פלטינה, פלטינה, או זהב, בעת הצ'ק אין בנמל התעופה וההושבה בוצעה על פי רשימת המתנה, אליה היו נרשמים מראש באמצעות אתר אל על.

החל מהיום מאפשרת אל על להזמין מושבים מועדפים בעת רכישת הכרטיס. 24 שעות מרגע ההרשמה למחלקה, יצור נציג אל על קשר עם הנוסע, על מנת לאשר את המושב המועדף במידה וישנם מושבים פנויים.

כאמור, מושב מועדף במחלקת תיירים הינו מושב בעל מרווח רגליים משופר, בגלל היותו צמוד לפתחי היציאה, או למחיצה. מושבים אלו ניתנים בעדיפות ללא תשלום, ללקוחות הטופ פלטינה ונלווה אחד (הנלווה אליהם באותה טיסה בלבד) וללקוחות הפלטינה והזהב.

מושבי מחיצה ניתנים להורים הטסים עם תינוקות עד גיל 9 חודשים, ללא תשלום.

מחירי מושב מועדף:

49 דולר לכיוון אחד ביעדים קצרי ובינוני טווח.
99 דולר לכיוון אחד ביעדים ארוכי טווח

או
105 נקודות לכיוון אחד ביעדים קצרי ובינוני טווח.
199 נקודות לכיוון אחד ביעדים ארוכי טווח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן