Skip to content

מופז: התייצבנו מעל אחוז החסימה

יש לשאוף לממשלת אחדות ללא הקיצוניים על מנת למתן ולמרכז את נתניהו, אמר מופז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"קדימה התייצבה מעל אחוז החסימה. מגמת העלייה תימשך. נהיה כוח משמעותי בכנסת הבאה", כך אומר יו"ר קדימה, שאול מופז, לנחמה דואק, בשבת תרבות במועצה האזורית דרום השרון.

"יש לשאוף לממשלת אחדות ללא הקיצוניים על מנת למתן ולמרכז את נתניהו", אמר מופז. "לא בכל מצב ולא בכל תנאי ועם כוח פוליטי משמעותי בעל תפיסה מתונה, אפשר למרכז את הממשלה. נתניהו מכיר אותי ויודע שאינני נאחז בקרנות המזבח".

לא מתכוון לעזוב את המערכת הפוליטית. מופז (צילום: דן בר דוב)
לא מתכוון לעזוב את המערכת הפוליטית. מופז (צילום: דן בר דוב)

לשאלה מי מתאים לתפקיד שר הביטחון, משה בוגי יעלון או מופז, ענה מופז: "בוגי אדם ראוי. הייתי מפקד שלו והמלצתי עליו בזמנו להיות רמטכ"ל. זו לא יריבות אישית. זה עניין של תפיסת עולם שונה. יש בינינו הבדלים גדולים מאוד בנושאים המדיניים והבטחוניים. בוגי נמצא ימינה מנתניהו. אני מתון יותר, פרגמטי ומאמין בקיומו של הסדר מדיני עם הפלסטינים. לי יש ניסיון ביטחוני ומדיני הרב ביותר, הייתי בכל מוקדי קבלת ההחלטות המשמעותיות לגורלה של מדינת ישראל, כולל בתפקידי האחרון כיו"ר האפוזיציה".

באשר לעלייה בסקרים אמר מופז: "הציבור הפנים שקדימה עברה את אחוז החסימה. אנו עדים לנהירה חזרה לקדימה, אם זה ממפלגות מרכז אחרות, מהימין המתון ומציבור גדול שישב על הגדר והתלבט. המגמה הזו תתחזק".

יושב ראש האופוזיציה, שאול מופז, אמר עוד, כי הוא נגד ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הרפז. על יובל דיסקין אמר: "יובל דיסקין הוא איש אמין ולכן מאמין לתאוריו". מופז הבהיר שהוא לא מתכוון לעזוב את המערכת הפוליטית ושאיפתו היא להגיע לראשות הממשלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן