Skip to content

ט"ו בשבט הגיע – חג לפוליטיקאים

הממשלה הקדישה היום, את ישיבתה האחרונה לפני הבחירות לט"ו בשבט ולקרן הקיימת לישראל. במפלגת העבודה, לעומת זה, ירדו לשטח ונטעו עצים ביער בן שמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישיבת הממשלה האחרונה שלפני הבחירות התנהלה היום בסימן ט"ו בשבט הקרב ובא. ראש הממשלה, בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה: "אנחנו מציינים היום את ט"ו בשבט, חג לאילנות, חגיגה של נטיעות בארץ ישראל, מהפכה של ירוק במזרח התיכון, בפארקים וביערות. הירוק הטוב הזה הוא במדינת ישראל בארץ ישראל. כשאני אומר יערות וירוק אני אומר אוויר נקי אני וחגיגה לעיניים, אלו מילים פשוטות ואמיתיות לט"ו בשבט". בישיבת הממשלה השתתף יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר, שהציג סקירה על קק"ל ועל עשייתה.

"מהפכה של ירוק במזרח התיכון". נתניהו עם היו"ר אפי שטנצלר ועם יערנית קק"ל (צילום: יוסי זמיר)
"מהפכה של ירוק במזרח התיכון". נתניהו עם היו"ר אפי שטנצלר ועם יערנית קק"ל (צילום: יוסי זמיר)

בין השאר בישר שטנצלר כי קק"ל מתכננת לבנות "כיתות ירוקות פתוחות" בבתי הספר ברחבי הארץ. בפרויקט יושקעו 30 מיליון שקל. עוד אמר שטנצלר כי ט"ו בשבט השנה – זו השנה הרביעית של  פרויקט "עץ לכל תושב", שבמסגרתו יינטעו 7 מיליון שתילים במהלך עשר שנים. עד כה במסגרת הפרויקט ניטעו מיליוני שתילים. מטרת הפרויקט: לייער את הערים בשטחים הציבוריים הפתוחים, בשדרות עירוניות ובחורשות, באופן שיבטיח חיסכון מירבי בצורך בהשקיה, צינון הטמפרטורה בערים ושיפור איכות החיים בסביבה האורבנית. בימים אלה מועמסות עשרות משאיות במשתלות קק"ל: גולני בצפון, במרכז אשתאול וגילת בדרום, במאות אלפי שתילים שיינטעו במסגרת המבצע.

בעוד מצרת קק"ל באה אל הממשלה – יצאו חברי רשימת מפלגת העבודה לכנסת, בראשות שלי יחימוביץ', לנטיעות  ביער בן שמן. הנבחרת נטעה את יער העבודה.

יחימוביץ' התייחסה לארגון של המפלגה לקראת יום הבחירות ולפעילות השטח הנרחבת של עשרות אלפי הפעילים בכל רחבי הארץ. לדבריה, יש קבוצה עצומה של מתלבטים שבה המפלגה מרכזת בימים הקרובים את כל הכוחות וקוראת להם  לא לבזבז את הקול  על מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה או על מפלגות אופנה חולפות – כי הקול המבוזבז ילך לנתניהו וליברמן.

יצאו לטעת ביער בן שמן: שלי יחימוביץ' ונבחרת העבודה (באדיבות מפלגת העבודה)
יצאו לטעת ביער בן שמן: שלי יחימוביץ' ונבחרת העבודה (צילום: שי סקיף)

עוד אמרה יחימוביץ' כי מתנדבים נקשו על 90 אלף דלתות בישראל ופעילים שוחחו עם כ-100 אלף מתלבטים. "יש בידי המפלגה ידע טכנולוגי וכמות אדירה של מתנדבים שמאפשרים להגיע כמעט אל כל אדם שמתכוון להצביע למפלגת העבודה ולהביא אותו לקלפי ביום הבחירות", אמרה יחימוביץ'. "האופציה היחידה להחליף את שלטון נתניהו היא להצביע לנבחרת העבודה בראשותי וכל קול שהוא לא למפלגת העבודה הוא קול בעד נתניהו. שלושה מנדטים נוספים יאפשרו למפלגת העבודה בראשותי להרכיב את הממשלה. מי שרוצה להחליף את נתניהו בממשלה שתכונן כאן כלכלה הוגנת וחברה צודקת ושפויה צריך להצביע למפלגת העבודה, המפלגה השניה בגודלה והיחידה שנאבקת על החלפת השלטון".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן