Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרי הולנטיינ'ס

מדור חדש יביא אחת לשבוע חוות דעת על חמישה מוצרים חדשים שאתם (אולי) צריכים לקנות. לרגל הוולנטיינ'ס, קבלו את המוצרים היכולים להפוך את יום האהבה שלכם לקצת יותר רומנטי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להשאיר פתק רומנטי

המציעה: חברת 3M

מה זה אומר? מותג הפתקיות הדביקות POST IT מציעה פתקיות צבעוניות בצורת לב, המיועדות למסרים אוהבים ורומנטיים.

מה אנחנו אומרים? זו דרך טובה במיוחד להזכיר את האהבה מבלי להוציא סכומי כסף גבוהים על מתנה (או בנוסף, אם אתם יכולים ורוצים להשקיע). הפתקיות מגיעות בשלושה גווני ורוד, הן נדבקות היטב למקום בו רוצים להשאיר אותן והמסר שנכתב עליהן ברור כבר ממבט ראשון.

המחיר: 25 שקל. להשיג בקרביץ, אופיס דיפו וחנויות לכלי כתיבה.

הציון: [rating=5]

.
ההצעה: תחתונים רומנטיים במיוחד

המציעה: חברת דלתא

מה זה אומר? החברה השיקה שני מוצרים חדשים לקראת יום האהבה. לנשים מציעים תחתונים עשויים מבדי מאש עם הדפסי נקודות, לבבות וסרטי סאטן; לגברים מציעים שני בוקסרים באריזת מתנה, עם הכיתוב Love of my life על אחד מהם.

מה אנחנו אומרים? אריזת המתנה לגברים יכולה להיות מתנה מצויינת לגבר שאוהבים, עם 2 בוקסרים צמודים וסקסיים, והכיתוב הרומנטי בדיוק במקום הנכון. התחתונים לנשים מחמיאים אמנם אבל קצת ילדותיים אבל עדיין רומנטיים.

המחיר: 100 שקל לארבע זוגות של תחתוני נשים או למארז תחתוני הגברים. להשיג בחנויות הרשת, המשביר לצרכן, H&O ובחנויות להלבשה תחתונה.

הציון: [rating=4]

.
ההצעה: להלבין את השיניים בקלות

המציעה: חברת קולגייט

מה זה אומר? החברה השיקה סדרת מוצרים חדשה בשם Colgate optic white, הכוללת שטיפת פה, מברשת שיניים וגולת הכותרת – משחת שיניים המבטיחה להלבין את השיניים.

מה אנחנו אומרים? אם אתם מודאגים ממצב השיניים שלכם ואין לכם זמן ללכת לשיננית לפני הדייט הגדול, המשחה הזו תעשה את העבודה. תוך כמה ימים חלה הטבה במצב השיניים שניסו את המשחה, וכתמי טבק, קפה ותה החלו להעלם מהן. המברשת משלימה את הפעולה ועוזרת להגיע לנקודות שכוחות אל בשיניים, ואילו שטיפת הפה עוזרת לטהר מחיידקים.

המחיר: 32 שקל ל-75 מ"ל משחת שיניים ול- 500 מ"ל שטיפת פה, 38 שקל לזוג מברשות. להשיג ברשתות השיווק, רשתות פארם ובחנויות פרטיות.

הציון: [rating=4]

.
ההצעה: לשמור על הזיפים ליצירת מראה גברי וסקסי

המציעה: חברת פיליפס

מה זה אומר? ה-Stubble Trimmer, המכונה בשם הרשמי דגם QT4022, הוא מכונה ביתית המיועדת לקיצוץ וקיצור הזקן ב-20 דרגות אורך שונות, עם סוללה נטענת המספיקה לשעה של עבודה, להבים שאינם דורשים שימון ועמידות בפני מים.

מה אנחנו אומרים? מראה הזיפים הוא אכן מראה סקסי, אם הוא מגיע על הפנים הנכונות כמובן. אם זיפים עושים לכם טוב – או לגבר שלכן/ם – האביזר הזה יעשה בדיוק את מה שהוא מבטיח. קל לעצב איתו את הזקן, הסוללה מחזיקה מעמד כמובטח, ורק חסר נרתיק שאפשר לקחת אותו איתנו לנסיעות.

המחיר: 399 שקל. להשיג ברשתות ובחנויות חשמל מובחרות.

הציון: [rating=4]

.
ההצעה: להמנע מבעיות ועדיין להנות

המציעה: חברת R3

מה זה אומר? Extra Thin, הקונדומים החדשים של החברה מסדרת R3 BLACK, מבטיחים להגן מפני מחלות והיריון בלתי רצוי עם מקסימום הנאה, בוולנטיינ'ס דיי ובכל השנה.

מה אנחנו אומרים? בכל מה שקשור להגנה הם אכן עשו את העבודה היטב; העמידות שהם הפגינו הבטיחה ששום דבר לא יגיע למקום אלי והוא לא צריך להגיע. בכל הקשור לחוויה, ובכן, לא תמיד הרגשנו כי מדובר בשיפור מיוחד.

המחיר: 45 שקל ל-12 קונדומים. להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת.

הציון: [rating=3]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן