Skip to content

השוורים דוהרים אל עבר שיאים חדשים

אחרי הפתיחה ההססנית של השבוע, הקונים חוזרים לשווקים ושולחים את המדדים המובילים בוול סטריט אל עבר שיאים חדשים. צמד הדולר שקל מתקשה לבחור כיוון ברור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי מנוחה קלה, הקונים חוזרים לשוק ושולחים את המדדים המובילים בוול סטריט ליום עליות נוסף. בהעדר נתוני מקרו, האופטימיות בשווקים צוברת תאוצה על רקע נתוני התעסוקה המעודדים שהתפרסמו בארה"ב.

זירה מקומית

השוק המקומי סגר את יום המסחר אמש בירידות שערים קלות. מדד ת"א 25 מתקשה לפרוץ את אזור 1240 הנקודות. היום צפויה להיות מגמה מעורבת בשוק המקומי כשברקע: הנעילה החיובית בוול סטריט, הירידות המתונות באסיה והקשיים בהרכבת הממשלה החדשה בארץ. אנו מעריכים כי גם היום לא צפויה להיות תנועה חדה בשוק המקומי. מדד המעוף יתקשה לפרוץ את אזור 1240 הנקודות. רק פריצה מעל רמה זו תוביל לגל עליות אל עבר 1250-1300 הנקודות.

בזירת המט"ח, צמד הדולר שקל מתקשה לבחור כיוון ברור ונראה כי חוסר הוודאות במישור הפוליטי בארץ והתנודתיות החדה בזירה הבינלאומית, יקשו מאוד על הצמד המקומי והדשדוש בין 3.7- 3.67 עשוי להימשך ביממה הקרובה. אנו מעריכים כי הדולר ימשיך להיחלש בטווח הרוחק וכל עליה בצמד הדולר שקל הינה לצורך ירידה אל עבר שפלים חדשים. שבירה מטה של 3.67 תוביל להמשך הירידות אל עבר אזור 3.65. בנק ישראל עומד על המשמר ועשויי להתערב אם וכאשר הצמד יחצה כלפי מטה את הרמה הזו.

זירה בינלאומית

אחרי הפתיחה ההססנית של השבוע, הקונים חוזרים לשווקים ושולחים את המדדים המובילים בוול סטריט אל עבר שיאים חדשים. באירופה נרשמה דווקא מגמה מעורבת אך היום צפויות עליות בעקבות הנעילה החיובית מוול סטריט.

נראה כי המשקיעים מאוד אופטימיים מהנתונים המקרו כלכליים הממשיכים לזרום מכיוונה של ארה"ב. נתוני התעסוקה של חודש פברואר העניקו רוח גבית נוספת לשווקים.

היום לא צפויים להתפרסם נתוני מקרו משמעותיים. המשקיעים ימתינו לפרסום המכירות הקמעונאיות של ארה"ב. המכירות צפויות להצביע על עליה במכירות, דבר אשר אמור לספק דלק נוסף לראלי.

הכותב הוא ראש מחלקת מחקר A TRADE

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן