Skip to content

עוד תואר לתל אביב: שנייה ללונדון בדירוג יעדים לשכירת דירות לתיירים

תל אביב נבחרה בין עשרת היעדים הטובים של שנת 2012 על ידי האתר הבינלאומי Airbnb, המחבר בין אנשים פרטיים שברשותם חדרים ודירות להשכרה, לבין תיירים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תל אביב נבחרה בין עשרת היעדים הטובים של שנת 2012 על ידי האתר הבינלאומי Airbnb, המחבר בין אנשים פרטיים שברשותם חדרים ודירות להשכרה, לבין תיירים

מאת עירית רוזנבלום

אחרי שהומלצה כבר על ידי הלונלי פלאנט כאחד היעדים האטרקטיביים לשנת 2011, הנשיונל ג'יאוגרפיק הכתיר אותה כאחת מערי החוף המוצלחות, היא זכתה במקום הראשון כעיר הגייז ואפילו מגזין פלייבוי שלח צוות כתבים בכדי לבדוק האם נכונה השמועה שבנותיה יפות במיוחד, עתה דורגה תל אביב במקום השני, אחרי לונדון, בין עשרת היעדים לשנת 2012 על ידי אתר Airbnb.com.

דירה להשכרה ברחוב בורוכוב בתל אביב, עד 6 אנשים, מ-96 דולר ללילה. צילום מתוך האתר

האתר הבינלאומי מקשר בין אנשים פרטיים שברשותם אפשרויות אכסון: חדר או דירה להשכרה לפי יום, תיירים שמחפשים אפשרות לינה זולה מזו של בית מלון ומגורים בחברת מקומיים ועוד. אחרי הרשמה, שהינה ללא תשלום, יכולים שוכרים ומשכירים כאחד להשתמש בו והאתר מאובטח היטב.

.
הביקורות אינן ניתנות למחיקה

אור משיח, ישראלי שעשה שימוש באתר, הן כשוכר והן כמשכיר, מציין שאת האתר מייחדת הגישה הפייסבוקית-אישית שלו: "כל מפרסם דירה מספר על עצמו, ואתה יכול לראות אם יש לכם חברים משותפים וכן תמונות שלו ושל הדירה, לשם אימות פרטים וההרגשה שאכן מדובר במקום ואדם אמיתיים", הוא אומר. אור רואה חשיבות רבה במיוחד בביקורות של המתארחים השונים על הדירה ועל המארח, כאשר למארח אין אפשרות למחוק או להתערב בביקורות. בנוסף, המארח יכול לראות את הפרופיל של האורח וביקורת של מארחים עליו.

דירה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, ל-4 אנשים, 110 דולר. צילום מתוך האתר

לפי האתר, תל אביב היא עיר "שיקית ובירת ההדוניזם של ישראל". את המושג הזה, אגב, שאלו באתר ממדריך הלונלי פלאנט, שכבר השתמש בו כדי לתאר את תל אביב בעת שבחר בה כאחד היעדים החמים ב-2011 כ"עיר חטאים מודרנית על חוף הים… ההדוניזם היא הדת המאחדת את תושבי תל אביב כשיש כאן יותר ברים מבתי כנסת, אלוהים הוא די ג'יי וגופו של כל אחד הוא מקדש".

באתר Airbnb.com מציינים את חוף הים, את מועדוני הלילה והמסעדות המפתות. מובאות עשרות המלצות של משתמשים שהיו בתל אביב ומתארים את המקומות שבהם שהו, במחירים הנעים בין 49 דולר ל-200 דולר לערך ללילה.

.
2 מיליון לינות כבר הוזמנו

שאר הערים המדורגות הן סידני באוסטרליה, ריו דה ז'נרו בברזיל, פורטלנד בארצות הברית, ברצלונה בספרד, באלי באינדונזיה, לאגו דה אטילן בגואטמלה, רייקוויק באיסלנד ומפוטו במוזמביק. האתר נוסד בשנת 2008 ובסיסו בסן פרנסיסקו, שבארצות הברית, עם סניף אירופי בהמבורג, גרמניה.

לפי הנתונים, יש בו מידע על כ-19,000 ערים מ-192 מדינות, 2 מיליון לינות כבר הוזמנו דרכו, 300 אלף אפליקציות שלו הורדו לטלפונים חכמים ונרשמו 100 מיליון תגובות חברתיות.

מי שיעשה הזמנה באתר עד מחר, יום שני ה-23 בחודש, יקבל הנחה של 25 דולר על הזמנה של 100 דולר ויותר.

www.airbnb.com

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן