Skip to content

רשת רוזן ומינץ משיקה דגמים חדשים של חברת נעלי הרכיבה Giro

דגם הכביש TRANS, דגם השטח GAUGE, ונעלי כביש נשים  GIRO SOLARA מציעים חידושים ופיתוחים רבים, שיקלו על הרוכבים  מאת מערכת מגפון לידיעת רוכבי האופניים. רשת רוזן ומינץ משיקה דגמים חדשים של  נעלי רכיבה מחברת GIRO. הדגמים מאופיינים בשיפורים רבים, המבטיחים ביצועים מעולים בכביש או בשטח, עם נוחות ועמידות טובה יותר. דגם הכביש TRANS  נבחר על ידי רוכבים מקצוענים וקבוצות רכיבה מהמובילות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דגם הכביש TRANS, דגם השטח GAUGE, ונעלי כביש נשים  GIRO SOLARA מציעים חידושים ופיתוחים רבים, שיקלו על הרוכבים

 מאת מערכת מגפון

לידיעת רוכבי האופניים. רשת רוזן ומינץ משיקה דגמים חדשים של  נעלי רכיבה מחברת GIRO. הדגמים מאופיינים בשיפורים רבים, המבטיחים ביצועים מעולים בכביש או בשטח, עם נוחות ועמידות טובה יותר.

דגם הכביש TRANS  נבחר על ידי רוכבים מקצוענים וקבוצות רכיבה מהמובילות בעולם. לנעל 2 רצועות הידוק סקוצ' ואבזם מיקרו בחלק העליון.

נעלי שטח GIRO GAUGE 2012

הנעל עשויה מאריג מיוחד בעל תכונות של נידוף רטיבות וזיעה, כך שכף הרגל נשארת יבשה גם ברכיבה ארוכה ואינטנסיבית. האריג עבר טיפול אנטי בקטריאלי למניעת ריחות לא נעימים.

דגם השטח GAUGE עם מאפייני נוחות שהושאלו מתכנון נעלי הכביש. על הסוליה יש מדרסי הליכה יציבים, חזקים ועמידים לשחיקה, המאפשרים אחיזה גם בתנאים הקשים ביותר, בעיקר של בוץ. מדרסי ההליכה תוכננו כדי למנוע הצטברות של בוץ.

נעלי כביש נשים GIRO SOLARA תוכננה במיוחד עבור נשים, עם מאפיינים ייחודיים, המאפשרים לרוכבות ליהנות מנעל נוחה עם ביצועים תחרותיים. הסוליה עשויה מניילון של חברת דופון, אשר מאפשרת מעט רכות וגמישות, ומכאן נוחות משופרת לנשים. בסוליית הניילון ממוקמים משטחי הליכה מחומרים רכים, המאפשרים אחיזה ונוחות בהליכה.

 

1 Comment

  1. נעם
    23 בינואר 2012 @ 15:32

    חשבתי שפרסומות שמים בצד, ועיקר העמוד מוקדש לכתבות. זו לא כתבת צרכנות, זו פרסומת. תשימו אותה ליד כתבה, לא במסווה של כתבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן