Skip to content

שביעות רצון בישראל מהחלטת האמברגו האירופית: "צעד בכיוון הנכון"

נתניהו: "דרוש לחץ חזק מאוד ומהיר מאוד על איראן. את הסנקציות יש לבחון בהתאם לתוצאות"  מאת צבי זינגר תגובות של שביעות רצון, בצמרת המדינית של ישראל, מהחלטת האיחוד האירופי על הידוק הסנקציות נגד איראן. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר התייחס לנושא בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "זה צעד בכיוון הנכון", אמר. "נכון שאי אפשר לדעת עדיין […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתניהו: "דרוש לחץ חזק מאוד ומהיר מאוד על איראן. את הסנקציות יש לבחון בהתאם לתוצאות"

 מאת צבי זינגר

תגובות של שביעות רצון, בצמרת המדינית של ישראל, מהחלטת האיחוד האירופי על הידוק הסנקציות נגד איראן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר התייחס לנושא בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "זה צעד בכיוון הנכון", אמר. "נכון שאי אפשר לדעת עדיין מה תהיה התוצאה של הסנקציות האלה. דרוש לחץ חזק מאוד ומהיר מאוד על איראן. את הסנקציות יש לבחון בהתאם לתוצאות. נכון להיום איראן ממשיכה לייצר נשק גרעיני ללא הפרעה".

שר החוץ אביגדור ליברמן נפגש היום בוינה עם מזכ"ל הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה (אבש"א), למברטו זניאר. השר ליברמן אמר בפגישה כי הוא מברך על החלטת שרי החוץ של האיחוד האירופי וכי זהו צעד חשוב המבטא את ההבנה והנכונות האירופאית להתמודד עם האיום הגדול ביותר על שלום העולם בתקופה הנוכחית. "אנו מקווים שההחלטה הזו תשמש תמרור אזהרה לשליטי אירן ותגרום להם לשינוי מדיניותם בנוגע להשגת נשק גרעיני מבלי שיהיה צורך בצעדים קשים עוד יותר".

גם שר הביטחון אהוד ברק בירך על החלטת שרי החוץ של האיחוד. "זו החלטה חשובה מאוד, שקובעת רף חדש. אנחנו חושבים שאת הסנקציות הללו יטילו במהירות כדי להעמיד במבחן את ההנהגה האיראנית", אמר ברק בישיבת סיעת העצמאות.

1 Comment

  1. זאדק
    23 בינואר 2012 @ 22:17

    ליברמן הזה כ״כ דביל שהוא משחק לאמריקאים לידיים.
    אם למוז׳ק הזה היה טיפת שכל, הוא היה יוצא בהכרזה ״ שמדינת ישראל מברכת את איראן על על הצטרפותה למשפחת העמים שיכולים לייצר שמש קטנה, ומאחלת לה בהצלחה״
    ואז מאחל גם לאמריקאים בהצלחה ומדאיר אותם לבלוע את תפוח האדמה הלוהט ומגחך עם החברה המוז׳יקים שלו על בקבוק סאמגון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן