Skip to content

קצין צה"ל הושפל לאחר שנפל קורבן למתיחה

הקצין הגיש תלונה לנציב קבילות החיילים, אלוף במיל' יצחק בריק,שהתייחס לקבילה בחומרה רבה וראה בה חציית קווים אדומים. מפקד היחידה ומארגני המתיחה נענשו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקצין הגיש תלונה לנציב קבילות החיילים, אלוף במיל' יצחק בריק, שהתייחס לקבילה בחומרה רבה וראה בה חציית קווים אדומים. מפקד היחידה ומארגני המתיחה נענשו

קצין צה"ל ביחידת מודיעין מסווגת, הושפל ונפל קורבן למתיחה שאורגנה ובוצעה על-ידי כמה קצינים וחיילים ביחידה, בהם חיילים ששירתו תחת פיקודו.

חציית קווים אדומים. יצחק בריק, נציב קבילות חיילים (צילום: ויקימדיה)

מארגנת המתיחה, קצינה בדרגת סגן, שלחה טרם הגעתו של הקצין החדש ליחידה, דואר אלקטרוני לכל החיילים במדור, לפיו ישנה תקלה בבניין. בהתארגנות משותפת של הקצינה עם מספר חיילים, פירקו את הגג, תלו כבלים קרועים, פיזרו שברים ואבק ואף תלו שלטים על איסור כניסה ללא קסדה. פקידת הקצין התנדבה לשבת עם קסדה על הראש. עם הגעת הקצין ליחידה, התבקש להיכנס עם קסדה לראשו. החיילים שבפיקודו צילמו אותו מאחורי גבו. בנוסף, תלוש המשכורת שלו נתלה פתוח לעיניי כל, על לוח המודעות.

לאחר האירוע, הקצינה אסרה עליו לפעול נגד החיילים. עם זאת, הקצין הגיש תלונה לנציב קבילות החיילים, אלוף במיל' יצחק בריק. הנציב טען, שהוא רואה את הדברים בחומרה רבה וכחציית קווים אדומים. מפקד היחידה קיבל הערה חמורה לתיקו האישי, הקצינה ננזפה וחיילת בדרגת רב"ט רותקה לאחר שקיבלה הערה לתיקה האישי.

מדובר צה"ל נמסר, כי מדובר באירוע חריג שאינו תואם את ערכי צה"ל, ומפקד היחידה פעל בהתאם להנחיות קצין הקבילות.

הידיעה הובאה על-ידי כרמלה מנשה בתוכנית הבוקר של רשת ב'.

2 Comments

  1. sofar
    24 בינואר 2012 @ 20:52

    כאחד שבנו שירת כקצין ביחידה, וכלתו מאוחר יותר היתה מפקדת ביחידה – אני מתבייש!
    לדעתי יש להעניש בחומרה את הנוגעים בדבר, ובראשם הקצינה: עליה לעבוד שישה חודשים במטבח, ולהיות מסולקת מהיחידה. גם שאר המשתתפים צריכים להענש בחומרה.

    • ג'נין וולף
      24 בינואר 2012 @ 23:50

      דעתי כדעתך ויותר מזה. שאלתי עכשיו חיילים קרביים, משוחררים טריים לדעתם.
      חד וחלק, הקצינה צריכה לשבת בכלא. ת'כלס, הרב"טית ספגה את העונש הכי חמור.
      מעניין איך סיימה בכלל קורס קצינות…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן