Skip to content

מטוס מטען התרסק באפגניסטן

המטוס שייך לחברת נשיונל אייר קרגו. המינהל הארצי לבטיחות בתחבורה (NTSB), מינהל התעופה הפדראלי (FAA) ונציגים מבואינג והחברה יסייעו לצוות מאפגניסטן לחקור את נסיבות ההתרסקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המינהל הארצי לבטיחות בתחבורה בארה"ב (NTSB) שולחת צוות לסייע למשרד התחבורה ותעופה אזרחית באפגניסטן לחקור את נסיבות התרסקותו ביום שני של מטוס מטען, מדגם 747-400, של חברת נשיונל אייר קרגו (National Air Cargo), בבסיס חיל האוויר האמריקני באגראם (Bagram) באפגניסטן. בתאונה נהרגו 7 אנשים שהיו במטוס.

חוקר תאונות אוויר הבכיר, טים לבארון (LeBaron Tim), יהיה הנציג המוכר בארה"ב והוא שיוביל את צוות סיוע החקירה, שהשתתפו בו נציגים של מינהל התעופה הפדראלי (FAA) ושל בואינג. שלושה נציגים נוספים יהיו מטעם חברת נשיונל אייר קרגו.

התרסקות מטוס המטען
התרסקות מטוס המטען

מעדויות ראשונות מתברר, כי מטוס המטען הפרטי מדגם 747-400, המופעל על נשיונל אייר קרגו, התרסק ביום שני בשעה 11:20 שעון מקומי, מייד לאחר המראתו מבסיס חיל האוויר באגראם, המופעל על ידי ארה"ב. כל שבעה אנשי צוות שהיו בו נהרגו, המטוס נשרף ונהרס לחלוטין. שבעת אנשי צוות היו כולם האזרחים האמריקנים. אתר התאונה נמצא בתוך התחום של בסיס חיל אוויר באגראם.

המטוס שהתרסק היה אמור לטוס לנמל הבינלאומי של דובאי באיחוד האמירויות הערביות.

משרד התחבורה והתעופה האזרחית באפגניסטן הוא שמוביל את חקירת נסיבות התרסקותו של המטוס והוא יהווה בעתיד המקור הבלעדי של מידע הקשור לחקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן