Skip to content

כ-18,000 איש חגגו ביום הסטודנט בב"ש

שיאת האוניברסיטה פרופ' רבקה כרמי, שנאמה באירוע: "למרות היום הקשה שעבר על באר שבע חייבים להמשיך בשגרת החיים למען תושבי העיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלפי בני אדם צפו בהופעות ענק של ברי סחרוף, אתניקס, מוש בן ארי ועוד באירוע המרכזי של פסטיבל יום הסטודנט 2013, שנערך במתחם השוק הבדואי בבאר שבע. נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי: "למרות היום הקשה שעבר על באר שבע חייבים להמשיך בשגרת החיים למען תושבי העיר".

אמש נערך אירוע הדגל השנתי של אגודת הסטודנטים בבן גוריון, המופע המרכזי של פסטיבל יום הסטודנט, שמשך אליו כ-18,000 סטודנטים ואורחים מכל הארץ. בנוסף לכוכבים הגדולים הופיעו השנה גם בלקן ביט בוקס, גבע אלון, הקולקטיב, ריף כהן ועוד. בשונה משנים קודמות, באירוע המרכזי הוקמו שתי במות: במה מרכזית עם ההופעות של האמנים הגדולים, ובמה אלטרנטיבית לטובת הופעות אינטימיות יותר.

לצד ההופעות נהנו המשתתפים באירוע ממתחמי בידור, אזור מתקנים מתנפחים, מתחם משחקי פלייסטיישן, אזור צ'ילאאוט ועוד.

נשיאת האוניברסיטה פרופ' רבקה כרמי, שנאמה באירוע, אמרה: "יום קשה מאוד עבר על באר שבע לנוכח התקרית הטראגית שאירעה בעיר אך אנו מחויבים להמשיך לקיים שגרת חיים למען תושבי העיר. אני שולחת מכאן, יחד איתכם, תנחומים למשפחות ההרוגים והחלמה מהירה לכלל הפצועים".

היום ומחר ייערכו שלושה אירועים נוספים במסגרת הפסטיבל; שתי מסיבות בריכה ענקיות בהשתתפות 6,000 איש כל אחת וערב "בירה ונשירה" בתוך הקמפוס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן