Skip to content

מלון כרמים: הכל סביב יין

אתמול נפתח בקריית ענבים שבהרי ירושלים מלון "כרמים", מלון הספא החדש הנמנה עם מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. בספא מוצעים טיפולי וינו-תראפי, אשר מבוססים על חומרי טיפוח וטיפול העשויים ענבים ויין. בתקופת ההרצה, מחיר חדר ללילה בסוף שבוע מתחיל ב-1,600 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מרפסת עם נוף במלון כרמים החדש, הממוקם באזור היקבים בהרי ירושלים, בסמוך לקיבוץ קריית ענבים. (צילום: אסף פינצ'וק)
מרפסת עם נוף במלון כרמים החדש, הממוקם באזור היקבים בהרי ירושלים, בסמוך לקיבוץ קריית ענבים. (צילום: אסף פינצ'וק)

 

אתמול נפתח לאורחים מלון הספא כרמים, בו 155 חדרים וסוויטות, הממוקם בסמוך לקיבוץ קריית ענבים, בלב אזור היין של יהודה, במרחק 15 דקות מירושלים.סביב המלון ישובים הרריים, מנזרים, יקבי בוטיק, מעיינות ושבילי הליכה ורכיבה על אופניים.

למלון, שהיה בעברו בית ההבראה קריית ענבים, נוסף אגף חדש, שנבנה מחומרים דומים לאלה של האגף הישן, כמו אבני שמוט אדומות, כדי לשמור על אופיו. במלון, שרוצה לשמור על קשר עם סביבתו, בוטיק יין שבו יימכרו יינות מיקבי האזור וחנות המלון שתמכור גם עבודות של אמנים מקומיים כמו תכשיטים  ועבודות קדרות.

חדרי המלון מעוצבים בבהירות, כאשר חדר האמבטיה פתוח אל החדר, אך ניתן להפרדה על ידי תריס. מסך הטלוויזיה מופיע על גבי זכוכית שחורה המכסה את הקיר מול המיטה. הטלוויזיה היא אינטראקטיבית ומאפשרת גם התחברות למחשב של האורח.

הבריכה הפנימית באגף הספא של מלון כרמים. (צילום: עירית רוזנבלום)
הבריכה הפנימית באגף הספא של מלון כרמים. (צילום: עירית רוזנבלום)

במלון פועל ספא, המשתרע על שתי קומות, אשר כולל, בין היתר, 23 חדרי טיפולים מפוארים, סולריום חדרי כושר, סאונות, ג'אקוזי, חמאם טורקי, בריכת שחיה חיצונית ובריכה פנימית מקורה, אשר לצדה בר משקאות.

בספא מוצעים טיפולי וינו-תראפי, אשר מבוססים על חומרי טיפוח וטיפול העשויים ענבים ויין.

שלא כמו אחוזת יערות הכרמל, שהוא מלון יותר קלאסי ורגוע, מלון כרמים פונה לקהל שמחפש חווייה יותר אקטיבית, עם מוסיקה טובה והרבה יין. במלון פועל בר שקט וכן לובי-בר, הפועל בכל שעות היום ובלילה מנגן בו DJ.

נקודת מוצא נוחה לטיולים

מיקומו של המלון, צמוד לקיבוץ קרית ענבים, קרוב לירושלים ולמקומות ביקור באזור, מאפשר למי שרוצה להשאר במלון לבלות בו, אך למי שמעדיף גם לצאת לטייל באזור – הוא מהווה נקודת מוצא נוחה לטיולים.

במלון גם אולמות, אשר ייתנו מענה לכנסים ואירועים.

מנהלת מלון כרמים, סילבי כהן-גבאי. ממלון בראשית במצפה רמון לקריית ענבים
מנהלת מלון כרמים, סילבי כהן-גבאי. ממלון בראשית במצפה רמון לקריית ענבים

את המלון מנהלת סילבי כהן-גבאי, שהיתה שותפה להקמתו של מלון בראשית במצפה רמון ושהתה שם שנים אחדות.

לדברי מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב, המלון החדש הוא מהעדכניים והאיכותיים ביותר הקיימים כיום בארץ: "מיקומו הייחודי באזור הכרמים ובסמוך לירושלים, והאלמנטים של הספא והיין השולטים בו, יהפכו אותו למלון מוביל בישראל", הוא אומר.

עד ה-1 באוגוסט תהיה תקופת הרצה במלון, בה יוענקו 20% הנחה על מחירי האירוח.

המחיר לזוג, ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר בתקופת ההרצה, לאחר ההנחה הינו: באמצע השבוע – החל מ-1,140 שקל ובסוף השבוע – החל מ-1,590 שקל.

מחירי הטיפוליםהחל מ-235 שקל ועד 460 שקל.

המלון החדש נמנה עם מלונות היוקרה של ישרוטל – Isrotel Exclusive Collection, הכוללים גם את רויאל ביץ' אילת, אחוזת יערות הכרמל, מלון בראשית במצפה רמון ומלון רויאל ביץ' תל אביב, אשר נפתח אף הוא בראשית החודש.

חדר במלון כרמים החדש. במלון 155 חדרים וסוויטות ופונה לקהל שמחפש חווייה יותר אקטיבית, עם מוסיקה טובה והרבה יין. (צילום: אסף פינצ'וק)
חדר במלון כרמים החדש. במלון 155 חדרים וסוויטות והוא פונה לקהל שמחפש חווייה יותר אקטיבית, עם מוסיקה טובה והרבה יין. (צילום: אסף פינצ'וק)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן