Skip to content

כבל יגיש הצעת חוק המגדירה תג מחיר כפעולת טרור

לדברי כבל הצעת החוק הממשלתית הקיימת מגדירה מהו טרור באופן נייטראלי ואינה מתייחסת לפעולות תג מחיר. "הרשויות מגלות אוזלת יד אל מול הטרור היהודי ומקבלות אותו במעין השלמה. חבורה של פושעים שמים עצמם מעל החוק כשידי המדינה וכוחות הביטחון כבולות בכל הקשור לענישה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות פעולות תג המחיר שנחשפו בימים האחרונים הצהיר היום ח"כ איתן כבל (עבודה), כי יגיש בימים הקרובים הצעת חוק לפיה פעולות אלו יוגדרו כפעולות טרור. "איננו יכולים להשלים עם מפגעים שבשם היהדות מבצעים פעולות שעלולות לגרור את האזור להסלמה ומבאישות את ריחנו בעולם. מעשיהם של האנשים האלה אינם יהודיים ואינם ציוניים ועלינו להוקיעם מתוכנו". 

לא עניין של ימין או שמאל. כבל (צילום: דן בר דוב)
לא עניין של ימין או שמאל. כבל (צילום: דן בר דוב)

לדברי כבל הצעת החוק הממשלתית הקיימת מגדירה מהו טרור באופן נייטראלי ואינה מתייחסת לפעולות תג מחיר. "הרשויות מגלות אוזלת יד אל מול הטרור היהודי ומקבלות אותו במעין השלמה. זה מצב אבסורדי בו חבורה של פושעים שמים עצמם מעל החוק כשידי המדינה וכוחות הביטחון כבולות בכל הקשור לענישה הולמת ומרתיעה". 

 כבל הוסיף: "זה לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של ערכים ומוסר. דווקא העם היהודי, שסבל לאורך השנים מפרעות ומאלימות על רקע גזעני, צריך להיות הראשון שמטפל באגרוף ברזל בגורמים מתוכו שפוגעים באחרים על רקע לאומני". 

כזכור החליט הקבינט המדיני כי פעילי תג מחיר יוגדרו כ"התארגנות לא מותרת". שרת המשפטים ציפי לבני והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ ביקשו להגדיר את פעולות תג מחיר כמעשי טרור – אך עקב התנגדותו של ראש הממשלה ירד העניין מן הפרק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן