Skip to content

דלתא מתכננת לקלוט 300 טייסים

בשנת 2012 הטיסה דלתא את מספר הנוסעים הגבוה ביותר – 116.7 מיליון. בדצמבר 2012 חתמה דלתא על רכישת 49 אחוז מהמניות של חברת וירג'ין אטלנטיק מסינגפור איירליינס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלתא איירליינס, שבסיס פעילותה הראשי ממוקם באטלנטה, מתכננת לקלוט 300 טייסים, החל מתחילת נובמבר השנה. תהיה זו קליטת הטייסים הראשונה בחברה מאז 2010.

דלתא איירליינס. בעקבות הגידול בפעילות דרושים יותר טייסים
דלתא איירליינס. בעקבות הגידול בפעילות דרושים יותר טייסים

סטיב דיקסון, סגן נשיא בכיר למבצעי תעופה בחברה, אמר בהרצאה באטלנטה, כי דלתא תקלוט 50 טייסים בחודש החל מנובמבר ועד החודשים הראשונים של 2014. אחר כך היא תמשיך לקלוט 20 טייסים בחודש עד ספטמבר 2014. זכות ראשונית להתמודדות על משרות הטייסים תינתן לטייסי מילואים של הצבא, שאר הטייסים אמורים להגיע מחברות תעופה אזוריות וממקומות נוספים.

מספר הנוסעים הגבוה ביותר

הצורך לגייס טייסים נוספים לחברה נובע מהגידול של מספר הנוסעים בחברה. בשנת 2012 הטיסה דלתא את מספר הנוסעים הגבוה ביותר – 116.7 מיליון, לפני סאות'ווסט איירליינס, שהטיסה 112 מיליון נוסעים, יונייטד איירליינס שהטיסה 92.6 מיליון נוסעים, אמריקן איירליינס, שהטיסה 86.3 מיליון נוסעים וצ'יינה סאות'וורן איירליינס הסינית, שהטיסה 86 מיליון נוסעים. כך פרסם ארגון חברות התעופה הבינלאומי – יאט"א.

עוצמתה של החברה גדלה לאחר שבדצמבר 2012 חתמה דלתאעל הסכם לרכישה מסינגפור איירליינס 49% מניות של חברת וירג'ין אטלנטיק הבריטית, תמורת 360 מיליון דולר. בידי קבוצת וירג'ין וסר ריצ'ארד ברנסון נשארו 51% ממניות החברה וגם המותג וירג'ין נשאר על כנו.

חברה אהודה

בחודש מרץ השנה דירג המגזין פורצ'ן את דלתא, כחברה האהודה ביותר בעולם בתעשיית התעופה לשנת 2013. תוצאות המשאל השנתי שמקיים "פורצ'ן, מתבססות על תשובותיהם של מנהלים בכירים בחברות התעופה, חברי מועצות מנהלים ואנאליסטים בשוק ההון האמריקני, המדרגים חברות בתחום אחריותם לפי קריטריונים מקצועיים כגון חדשנות, איתנות פיננסית, אחריות חברתית ואיכות המוצר והשרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן