Skip to content

נחתם הסכם מו"פ בין טלפוניקה והמדען הראשי

על הסכם שיתוף הפעולה חתמו המדען הראשי אבי חסון וקרלוס דומינגו יו"ר ומנכ"ל טלפוניקה, שהיא מחברות הטלקום הגדולות בעולם, פעילה ב-25 מדינות בעולם, ויש לה כ- 300 מיליון משתמשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה וקרלוס דומינגו, יו"ר ומנכ"ל חברת טלפוניקה (Telefónica), חתמו על הסכם לשיתוף פעולה במחקר ופיתוח (מו"פ) תעשייתי, במסגרתו ישתפו הגופים פעולה במחקר ובפיתוח טכנולוגיות חדשות. במפגש השתתף חיימה גארסיה-לגאז, מזכיר המדינה של ספרד לענייני מסחר.

משמאל לימין: אבי חסון המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, וקרלוס דומינגו יו"ר ומנכ"ל מנכ"ל טלפוניקה. צילום: שגרירות ספרד
משמאל לימין: אבי חסון המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, וקרלוס דומינגו יו"ר ומנכ"ל מנכ"ל טלפוניקה (צילום: שגרירות ספרד)

מחויבות לישראל

טלפוניקה (Telefónica), מחברות הטלקום הגדולות בעולם, פעילה ב-25 מדינות בעולם, ויש לה כ-300 מיליון משתמשים. טלפוניקה מחזקת את מחויבותה לישראל, מהלך המתמקד בחיפוש אפיקי השקעות בשוק הישראלי, תגבור קו מוצרי התקשורת המפותחים בישראל, הגדלה של מצבת כח האדם בישראל והצטרפות לתוכניות דוגמת זו של המדען הראשי, התואמת את האסטרטגיה העסקית של טלפוניקה.

רכשה את חברת Jajah

ב-2010 רכשה טלפוניקה את חברת Jajah הישראלית, הפועלת מרעננה, המתמחה בפתרונות העברת קול ונתונים על תשתית אינטרנטית (Voip), בסכום של 207 מיליון דולר. בתחילת 2013 הפכה החברה רשמית ל"טלפוניקה דיגיטל ישראל", אחראית על כל מהלכי המחקר והפיתוח של מוצרי התקשורת העתידיים של טלפוניקה. כחלק מהמהלך אף הרחיבה טלפוניקה גם את פעילותה בתחום השותפויות בישראל והכריזה על תחילת פעילותה בישראל של קרן ההשקעות של החברה – Telefonica Ventures. בנובמבר 2013 הובילה הקרן סבב השקעה בסטארט-אפ הישראלי Everything.me, המפתחת של פלטפורמת מובייל דינמית מבוססת HTML5.

"אומת הסטארטאפים"

"אנו גאים בשיתוף הפעולה עם 'אומת הסטארטאפים'. ההסכם יאפשר לנו ללמוד כיצד הופכים סביבה מורכבת להזדמנות תודות תרבות יזמית וחזון רב-לאומי", אמר דומינגו בטקס החתימה.

"המהלך הנוכחי משקף את החשיבות הגדלה והולכת של ישראל, על יכולות המו"פ שלה", אמר מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל, גיל כהן. "חתימת ההסכם מהווה פלטפורמה להמשך שיתוף הפעולה העמוק של טלפוניקה עם ממשלת ישראל וההסכם מהווה נדבך נוסף, המוכיח את מחויבותה של טלפוניקה למדינת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן