Skip to content

חשד לחיסול פלילי בבת ים

גבר שחזר לפנות בוקר לביתו נורה למוות ברחוב ירושלים בעיר - ככל הנראה בידי מחסל שנמלט על קטנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לרצח – גבר כבן 27, תושב בת ים, המוכר למשטרה, נמצא ירוי הלילה (שישי) ברחוב ירושלים בעיר בעת שחזר ככל הנראה מבילוי לביתו. על פי החשד, הצעיר, נשוי ואב לשני ילדים, חזר לביתו בסמוך 03:00 בבוקר והחנה את רכבו בבניין בו הוא גר. בעודו ישוב ברכב הגיח לעברו לפתע רוכב קטנוע שירה בו מספר כדורי אקדח ונמלט.

זירת הרצח בבת ים (צילום: משטרת ישראל)
זירת הרצח בבת ים (צילום: משטרת ישראל)

יוני טבקמן, פרמדיק מד"א שהוזעק לאזור האירוע, סיפר כי צוות מד"א קיבל קריאה על אירוע הירי: "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק, עם מספר פצעי ירי בפלג גופו העליון. לבסוף נאלצנו לקבוע את מותו". משטרת מרחב אילון פתחה בחקירה.

ביום שישי שעבר נפצע קשה צעיר בן 22 באורח קשה לאחר שנדקר ככל הנראה בקטטה שהתרחשה ברחוב השר ברזילי בעיר. הוא פונה על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים וולפסון בחולון. בחודש שעבר נפצע צעיר בן 25  באורח קשה בקטטה שפרצה בגינה ציבורית בשדרות העצמאות בעיר. הוא פונה במצב קשה כשהוא סובל מדקירות בפלג גופו העליון ובראשו לבית החולים איכילוב בתל אביב. ככל הנראה אין למקרה הזה קשר למלחמת הכנופיות שפרצה במשולש הערים ראשון לציון, חולון ובת ים שתחילתה באוקטובר 2011 וגבתה עד כה את חייהם של עשרה בני אדם ופצועים רבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן