Skip to content

אובמה שוחח הלילה עם נתניהו ועבאס

השיחות עם שני המנהיגים נערכו ימים ספורים לאעחר שהסתיים סבב השיחות הראשון בוושינגטון בהצלחה ולאחר שאובמה הזמין אליו, לבית הלבן, את שתי המשלחות - ובירך אותן על חידוש השיחות. הנשיא שיבח אותם על המנהיגות ואומץ הלב שגילו. השיחות נועדו "לתחזק" את המומנטום החיובי שנוצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, שוחח הלילה בטלפון עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ועם ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן – ושיבח אותם על המנהיגות ואומץ הלב שגילו, בהחלטתם לחדש את השיחות על הסדר הקבע.

השיחות עם שני המנהיגים נערכו ימים ספורים לאעחר שהסתיים סבב השיחות הראשון בוושינגטון בהצלחה ולאחר שאובמה הזמין אליו, לבית הלבן, את שתי המשלחות – ובירך אותן על חידוש השיחות. שיחותיו הטלפוניות של אובמה הלילה נועדו כדי "לתחזק" את המומנטום החיובי שנוצר אחרי השלמת השיחות בוושינגטון.

שיחת עידוד מוושינגטון. (צילום ארכיון: אתר הבית הלבן)
שיחת עידוד מוושינגטון. (צילום ארכיון: אתר הבית הלבן)

בהודעה שפורסמה אחרי השיחה עם נתניהו נאמר: "הנשיא אובמה שוחח עם ראש הממשלה נתניהו ושיבח את מנהיגותו ואת המחויבות שלו לשיחות השלום עם הפלסטינים. הנשיא מבין שלצדדים יש עבודה רבה בימים ובחודשים הקרובים, וארצות הברית תתמוך במאמצי הצדדים להגיע לשלום", נאמר בהצהרה של הבית הלבן .

בהודעה שפורסמה על שיחתו של הנשיא אובמה על אבו מאזן, נאמר: "הנשיא אישרר את מחויבותה של ארצות הברית לתמוך בצדדים כדי שיגיעו לשלום צודק ומתמשך, המבוסס על פיתרון שתי המדינות. אנו נמשיך לעבוד יחד עם הרשות הפלסטינית על מנת להגיע לשלום".

אחרי המפגש המוצלח שהיה השבוע בוושינגטון סוכם כי השיחות בין ישראל לפלסטינים יימשכו לסירוגין בישראל וברשות הפלסטינית. השיחות אמורות להתחדש בשבועיים הקרובים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן