Skip to content

גובה כספים נרצח הלילה בשרון

האיש הותקף בעודו יושב ברכבו, ונדקר פעמים רבות בסכין בידי אלמוני שנמלט מהמקום. משטרת מרחב השרון פתחה במצוד אחרי הדוקר. מוקדם יותר נרצח גבר כבן 50, ככל הנראה בקטטת שיכורים בקרית מוצקין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 50, המוכר למשטרה, נדקר למוות אמש (חמישי) בפתח ביתו במושב כפר יעבץ שבשרון. האיש הותקף בעודו יושב ברכבו, ונדקר פעמים רבות בידי אלמוני שנמלט מהמקום. משטרת מרחב השרון פתחה במרדף אחרי הדוקר.

מחקירה ראשונית עולה כי שכנים שמעו צעקות והבחינו בגבר חבוש כובע שנמלט. הם זיהו את הגבר שנדקר והזעיקו את המשטרה ואת מד"א. ממד"א נמסר כי הלילה ב-23:25 הוזעקו צוותיהם ליישוב וכאשר הגיעו פרמדיקים מרחב הירקון למקום מצאו בין השיחים, בכניסה לבית, את הגבר ללא רוח חיים. הם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

זירת הרצח בקרית מוצקין (צילום: דובר משטרת חוף)
זירת הרצח בקרית מוצקין (צילום: דובר משטרת חוף)

להערכות המשטרה, הרוצח ארב לקרבן ליד ביתו. הגבר יצא לרכבו ככל הנראה כדי להביא למקום את חברתו שהגיעה לשער הישוב ואז התנפל עליו התוקף. עוד נודע, כי הנדקר מוכר למשטרה גם כגובה כספים וגם מתחום הסמים. מפקד תחנת שדות, סגן-ניצב משה כהן, אמר כי החיפושים אחר החשוד ברצח יתחדשו בשעות הבוקר (שישי), עם אור ראשון. 

קטטת שיכורים הובילה לרצח בקרית מוצקין

מוקדם יותר אמש, ב-19:20, נמצאה גופת גבר, כבן 50 בדירה ברחוב חנה סנש בקרית מוצקין. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו במקום. הרקע למותו הוא ככל הנראה קטטת שיכורים שפרצה בדירה. שלושה חשודים ששהו בדירה יחד עם הגבר נעצרו על ידי משטרת תחנת זבולון. במקום, כך נמסר, נמצאו כמויות של בקבוקי אלכוהול וסימני אלימות.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן